تازه های سایت

کد مطلب: 53399
11. تير 1402 - 7:32
فرمانده سپاه نهاوند گفت: همه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی شهرستان در راستای دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در ستاد پشتیبانی برگزاری کنگره شهدای استان گفت: برنامه‌های شهرستان در راستای برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان برگزار شود.

وی اظهار داشت: ۵ یادواره شهدا در ایام پیش‌رو برنامه ریزی شده و یادواره شهدای ارتش در نهاوند هم همزمان با ایام عملیات مرصاد برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و همه برنامه‌های معنوی و مذهبی به نام و یاد شهدای گرانقدر شهرستان برگزار شود.

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدای عزیز است و در راستای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر شدن دومین کنگره شهدای استان همدان باید همه تلاش کنیم.

مختاری گفت: کمیته ورزشی ستاد کنگره وظیفه مهمی دارد و جشنواره‌ها و برنامه‌های ورزشی که با حضور جوانان برگزار می‌شود با داشتن پیوست فرهنگی می‌تواند بسیار اثر گذار باشد.

وی بیان داشت: هر اداره و نهادی از شهدای قشر خود سرکشی و تجلیل کند و این اقدام تداوم داشته شود و با خانواده همه شهدای عزیز دیدار داشته باشند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: کمیته آموزش و پرورش هم با توجه به جامعه مخاطب زیادی که دارد نسبت به برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌ها متناسب با معرفی شهدای دانش اموز و فرهنگی اقدام کند.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، نمایشگاه‌های عکس و فیلم، جشنواره‌های فرهنگی، منتشر کردن زندگینامه شهدا، معرفی شهدا و شهدای زن و شهیده ترور شهید منیره سیف در این ایام برنامه‌ریزی شود.

مختاری گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهم است و از ظرفیت خبرنگاران در این زمینه بیشتر استفاده شود.

وی عنوان کرد: همچنین نمایشگاه امید تا ظهور در راستای دومین کنگره استانی در نهاوند برگزار می شود.

احمدوند فرماندار نهاوند در این جلسه گفت: هدف از برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید استان همدان توجه به سیره شهدا و استفاده از منویات مقام معظم رهبری است.

وی اظهار داشت: کارها و زندگی شهدا باید سرلوحه ی کار همه باشد و این ها شرح وظایف ماست و سرلوحه قرار دادن شهیدانی چون شهید باکری از وظایف مدیریتی است.

فرماندار نهاوند افزود: ادارات همه پای کار باشند و از ظرفیت بخشداران، دهیاران برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره‌ استفاده شود.

شهرستان نهاوند ۸۵۳ شهید سرافراز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

دیدگاه شما