تازه های سایت

کد مطلب: 53152
13. خرداد 1402 - 7:39
نماینده مردم نهاوند در مجلس گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و پیرو جلسات متعددی که در وزارتخانه داشتیم فاز اول محور سه‌راهی روستای شهرک به فارسبان تکمیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی افزود: به گفته پیمانکار، این پروژه در دو فاز تعریف شده که فاز اول آن از سه‌راهی روستای شهرک تا روستای حبیب‌آباد و از حبیب‌آباد تا شهرک در مجموع به طول سه کیلومتر، با اجرای عملیات تعریض، زیرسازی و روکش آسفالت انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین فاز دوم پروژه از شهرک تا فارسبان نیز در دستور کار است که با طی مراحل اداری به‌زودی عملیات اجرایی این فاز نیز آغاز خواهد شد.

شهبازی با اشاره به اینکه در حوزه راه‌های مواصلاتی پیگیری‌های خوبی صورت گرفته و اعتبارات قابل قبولی  اختصاص یافته است، تصریح کرد: امیدواریم با تکمیل این محور حادثه‌خیز ضمن کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای، پاسخ درخوری به مطالبات اهالی این منطقه باشد.

وی بیان کرد: در همین راستا نیز پیگیری لازم برای تأمین اعتبار اصلاح ورودی جاده فارسبان انجام شده و اعتبار محور نهاوند به فیروزان نیز تأمین و افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه شش میلیارد تومان اعتبار نیز برای تعریض محور نهاوند به روستای کوهانی(پیچ آب) اختصاص یافته است، گفت: با توجه به اینکه محور فوق مسیر تردد اکثر روستاهای بخش مرکزی با جمعیت بالایی است و پیرو درخواست‌های مکرر مردمی به ویژه اهالی روستاهای کوهانی و جهان‌آباد، شش میلیارد تومان برای حل مشکل این محور و رفع نواقص منطقه پیچ آب تخصیص یافت و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، شهبازی در پایان از پیگیری تخصیص اعتبار برای فاز دوم این محور که بین روستای جهان‌آباد و کوهانی است، در آینده نزدیک خبر داد.

دیدگاه شما