تازه های سایت

کد مطلب: 53009
27. ارديبهشت 1402 - 9:28
مردم تعدادی از روستاهای نهاوند استقبال باشکوهی از پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده این شهرستان داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، پیکر مطهر شهید بسیجی و جهادگر احمد ظفری از شهدای گرانقدر روستای باباقاسم نهاوند که بعد از 41 سال غربت تازه تفحص شد به شهرستان وارد شد.

مردم بخش خزل نهاوند در استقبالی باشکوه پیکر مطهر این شهید والامقام را در اغوش گرفتند.

 مردم روستاهای دهبوره، شهر فیروزان، روستای شهرک سلگی، روستای رزینی و شریف آباد از پیکر مطهر شهید احمد ظفری از شهدای گرانقدر نهاوند که بعد از ۴۱ سال به آغوش خانواده بازگشت، استقبال باشکوهی کردند.

امروز قرار است پیکر این شهید جهادگر پس از حضور در مراسم زیارت عاشورا حوزه علمیه امام خمینی(ره) نهاوند برای وداع به روستاهای دهفول، جهان‌آباد، شعبان. گیل‌آباد، زرامین سفلی و شهرهای برزول و گیان انتقال داده شود و عصر همین روز مراسم وداع با حضور ورزشکاران در سالن عباداله خدارحمی برگزار می‌شود.

علی مختاری افزود: مراسم اصلی وداع با پیکر شهید چهارشنبه شب همزمان با نماز مغرب و عشا در مصلی نماز جمعه برگزار خواهد شد و در این مراسم نماینده مردم بروجرد در مجلس سخنرانی خواهند داشت.

وی گفت: روز پنجشنبه نیز پیکر آن شهید از محل مدیریت جهاد کشاورزی به سمت میدان امام خمینی(ره) بر روی دستان مردم تشییع و سپس به سمت روستای باباقاسم زادگاهشان انتقال و به خاک سپرده می‌شود.

این شهید عزیز از شهدای جاویدالاثر جهاد سازندگی دوران دفاع مقدس است که در ۲۰ بهمن سال ۶۱ در منطقه عملیاتی فکه به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

دیدگاه شما