تازه های سایت

کد مطلب: 5286
12. آذر 1391 - 9:32
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس هیئت مدیره مسکن مهر طلاب نهاوند گفت: 96واحد مسکن مهر طلاب شهرستان نهاوند تا پایان سال جاری به متقاضیان روحانی واگذار می شود.

پایگاه خبری گرو :حجت الاسلام مرتضی بیات با بیان اینکه زمان اتمام ساخت پروژه مسکن مهر طلاب با فصل زمستان همراه شد، گفت: این موضوع سبب کند شدن روند نازک کاری و محوطه سازی پروژه مسکن مهر طلاب شده است.

وی اظهار داشت: طبق آخرین اطلاعات کارگاهی تاکنون عملیات اجرایی پروژه مسکن مهرطلاب بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اکنون نیز کارگاه با ظرفیت بالایی فعال است.

وی افزود: زمان واگذاری واحدهای مسکن مهر طلاب ماه مهر بود که بعلت افزایش قیمتها در بازار در واگذاری تأخیر چند ماهه به وجود آمده است.

وی عنوان کرد: با توجه به قرارداد صورت گرفته با متقاضیان و پای‌بندی هئیت مدیره مسکن مهر طلاب بر کیفیت کار و عدم وجود هیچ ‌گونه منفعت اقتصادی، وجوه دریافتی از طلاب به صورت علی‌الحساب بوده و چنانچه شاهد افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای در روند ساخت باشیم، به متقاضیان اعلام می‌شود.

حجت الاسلام بیات افزود: این واحدها، طبق آیین‌نامه واگذاری که در حال تدوین است، پس از تصویب هیئت مدیره طرح، واگذار می‌شود.

وی در ادامه افزود: عملیات اجرایی مسکن مهر طلاب نهاوند اسفند سال 1388 آغاز شده و تا کنون دو بار به دلایل مختلف دچار تعطیلی هشت ماهه شده است.

وی گفت: 96 واحد مسکونی مهر طلاب در شش مجتمع و در زیر بنای 72 تا 81 متر ساخته شده است و تا کنون برای این پروژه 30 میلیارد و 772 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی از نصب انشعابات دستگاههای خدمات رسان آب، برق، گاز و تلفن مسکن مهر طلاب در یک ماه آینده خبر داد و گفت: تاکنون سهم آورده متقاضی 12 میلیون تومان بوده و به ر واحد 25 میلیون تومان وام تعلق گرفته است.

وی در پایان از نامگذاری شش مجتمع مسکونی مهر طلاب نهاوند به نامهای ساختمان امام خمینی، امام خامنه ای، آیت الله محمد نهاوندی، آیت الله علی اکبر نهاوندی، آیت الله شیخ مفید و علامه م

دیدگاه شما