تازه های سایت

کد مطلب: 14975
9. آذر 1392 - 8:18

DSC00404

امام جمعه نهاوند گفت : رفتارهای غرب و آمریکا پس از مذاکرات قابل تامل است زیرا آنها در مواضعشان به دنبال آن هستند که در این مذاکرات منافع اسرائیل را تامین نمایند لذا باید نسبت به آنها هوشیارانه عمل کرد

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین مغیثی در خطبه های نماز جمعه این هفته نهاوند گفت:اینکه بخشی از حقوق هسته ای ما از سوی غربیها به رسمیت شناخته شده است پیروزی بزرگی برای اثبات حقانیت ما به دنیا می باشد اما رفتار غربیها بعد از این مذاکرات قابل تامل می باشد.

وی گفت : اقدامات و تلاشهای صورت گرفته تیم مذاکره کننده هسته ای که منجر به به رسمیت شناخته شدن حقوق هسته ای ایران از سوی کشورهای غربی شد قابل تقدیر است.
وی آمریکا را غیر قابل اعتماد خواند و افزود: اگر آمریکا روزی از اهداف خود در تامین منافع اسرائیل دست بردارد و واقعا به فکر ثبات منطقه باشد می توان امیدوار بود که مذاکرات هسته ای به سرانجام خوبی خواهد رسید اما از نظر ما آمریکا غیر قابل اعتماد می باشد.

وی با ابراز امیدواری از به سرانجام رسیدن مذاکرات هسته ای گفت: البته اگر این مذاکرات به سرانجام مثبتی برای کشور برسد خیلی خوب است اما به اعتقاد ما بهترین راه برای حل مشکلات تکیه بر توانمندیهای داخلی است زیرا متخصصان داخلی ما ثابت نموده اند که توانایی حل مشکلات اقتصادی را دارا می باشند .

امام جمعه نهاوند عنوان کرد: در تمام اهداف آمریکا در منظقه آسیا و خاورمیانه ایران اسلامی مخالف و مانع است به همین سبب تا وقتی آمریکا به دنبال تحقق اهداف شیطانی خود در این منطقه است ملت و کشور ایران نمی توانند به آمریکا اعتماد و اطمینان کنند.

عباسعلی مغیثی بیان داشت: آمریکا و رژیم صهیونیستی هدفی را مشخص می کنند و اگر در رسیدن به هدف مذکور با مشکل روبرو شوند مسیر خود را تغییر می دهند تا توان کشورهای مسلمان تضعیف و نابود شود که نمونه اخیر آن در کشور سوریه مشخص است.

وی بااشاره به تحولات سوریه گفت:امروز سوریه سنگر مقاومت جهان اسلام در برابر اسرائیل است و آمریکا از طریق ایجاد بحران سوریه به دنبال آن است که توان کشورهای منطقه را تضعیف نموده تا آنها نتوانند بر علیه اسرائیل متحد شوند .

وی با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد (ع) افزود:حضرت امام سجاد در واقعه عاشورا به علت مریض بودن حضور نداشت و این یک حکمت الهی بود تا این امام بزرگوار زنده مانده و بتواند رسالت و اهداف قیان عاشورا را به گوش یزید و یزیدیان زمان برساند که همین مساله دارای آثار و برکات زیادی برای اسلام بود.

دیدگاه شما