تازه های سایت

کد مطلب: 52722
24. فروردين 1402 - 14:47
کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون شاهد بارش باران همراه با وزش شدید باد و رعد و برق هستیم گفت: بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران سنجی نهاوند با ۷۱ میلیمتر بارش ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب با بیان اینکه از روز گذشته تاکنون شاهد بارش باران همراه با وزش شدید باد و رعد و برق به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان هستیم اظهار کرد: بیشترین میزان بارش در ایستگاه باران‌سنجی نهاوند با ۷۱ میلیمتر بارش ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه بارش ثبت شده در ایستگاه هواشناسی دانشگاه بوعلی نیز ۱۷ میلیمتر است افزود: احتمال بارش برف در مناطق مرتفع استان طی این روزها خصوصا صبح جمعه دور از ذهن نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان خاطرنشان کرد: از بعدازظهر امروز سامانه بارشی تضعیف می‌شود اما احتمال رگبار پراکنده در برخی نقاط استان محتمل است.

وی یادآور شد: با توجه به خروج تدریجی سامانه بارشی از صبح فردا و کاهش ابرناکی، کاهش دمای هوا پیش بینی می‌شود.

باقری‌شکیب متذکر شد: طی روز گذشته تغییرات دمای همدان بین ۱۷ و ۱۰ درجه سانتیگراد در نوسان بوده و در خنک‌ترین ساعات امروز  به مثبت دو درجه سانتیگراد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: در روز گذشته شهرستان فامنین با ۱۹ درجه سانتیگراد گرمترین و صبح امروز گل‌تپه با پنج درجه سانتیگراد خنک‌ترین منطقه استان گزارش شده است.

دیدگاه شما