تازه های سایت

کد مطلب: 52591
8. فروردين 1402 - 14:33
شهردار برزول گفت: پس از ۱۸ سال انتظار درجه شهرداری شهر برزول توسط وزارت کشور ارتقا یافت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، اصغر جهانیان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: این اتفاق مبارک در اولین روزهای سال جدید خبر خوب و عیدی پربرکتی به مردم عزیز شهر برزول است.

وی در خصوص ارتقا درجه شهرداری برزول از استاندار همدان، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همدان و اعضای شورای شهر برزول قدردانی کرد و این مهم را فرصتی برای خدمت بیشتر به مردم بیان کرد.

جهانیان افزود: در اقدامی مثبت و در راستای توسعه زیربنایی، شهرداری برزول با یک درجه ارتقا و کسب درجه ۳ از وزارت کشور، شرایط مناسب تری برای پیشرفت و توسعه به دست آورده است.

وی ادامه داد: با ارتقا درجه، شهرداری از بودجه‌ بیشتری برخوردار خواهد شد که این مساله امکان اجرای طرح‌های عمرانی را فراهم خواهد کرد.

شهردار برزول اظهار داشت: این ارتقا در جذب اعتبارات ملی و استانی و افزایش بودجه شهرداری و تامین اعتبار پروژه‌هایی مانند طرح جانمایی سایت پسماند، بهسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تجهیز ماشین آلات عمرانی، آتش نشانی و ارتقا چارت سازمانی تاثیر مهمی خواهد داشت.

جهانیان ضمن تبریک به مردم شهر برزول، اظهار امیدواری کرد: زمینه های مساعد برای خدمت رسانی و عمران شهری و سازندگی بیشتر با برخورداری از بودجه های ملی بیشتر در شهر برزول فراهم شود.

وی بیان کرد: باید از این فرصت برای خدمت هرچه بیشتر به شهروندان عزیز این شهر استفاده کرد و خدمات بهتری به آنها ارائه کرد.

دیدگاه شما