تازه های سایت

کد مطلب: 52590
8. فروردين 1402 - 14:30
نماینده محترم مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر در شهرداری نهاوند دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید شهردار نهاوند در این دیدار، گزارش عملکرد مختصری از عملکرد شهرداری طی مدت گذشته گزارش داده و برنامه های شهرداری را در سال جدید در خصوص احداث پارک فرامنطقه ای، ادامه نهضت آسفالت، ساماندهی ورودی ها و.... ارائه داد.

یوسفی نوید در ادامه از فرسوده بودن ماشین‌آلات شهرداری گفت: با توجه به حجم بالای کارها و استفاده از ماشین آلات شهرداری در انجام پروژه ها، نیاز هست که نوسازی انجام پذیرد، تا کنون تعدادی از ماشین آلات از  منابع داخلی تهیه و یا بازسازی شده و برای تهیه ماشین آلات عمرانی و سنگین نیز، نیاز هست که این نوسازی انجام پذیرد و از طریق نماینده محترم هماهنگی جهت تخصیص اعتبار و یا ماشین‌آلات در راستای همکاری و مساعدت با شهرداری انجام پذیرد تا در سال جدید به منظور کاهش هزینه ها،پروژه های شهر توسط ماشین آلات شهرداری انجام پذیرد.

بازدید شهبازی از کارخانه سیمان

 در این بازدید که به دعوت مدیر عامل کارخانه سیمان انجام شد، علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند ضمن تبریک سال نو و تقدیر از تلاشگران و پرسنل محترم این مجموعه گفت: باید به صنعتگران کشور آفرین گفت که همواره در سخت ترین شرایط پای کار بوده اند و در خط مقدم اقتصاد کشور جانانه ایستاده اند.

 سنایی مدیر عامل کارخانه سیمان نیز ضمن تشکر از حمایت های نماینده نهاوند در جهت رفع مشکلات این مجموعه صنعتی به تشریح عملکرد یکساله این کارخانه پرداخت.

وی از اجرای رسالت اجتماعی این مجموعه صنعتی در قالب تهیه فرش برای مساجد، تحویل سیمان و مصالح جهت تکمیل طرح هادی، تهیه دوربین مدار بسته و پک های بهداشتی مورد نیاز خانه های بهداشت روستاهای اطراف کارخانه خبر داد که با پیگیری و حمایت های نماینده نهاوند محقق شده است، که برخی تحویل و برخی در شرف خرید و تحویل می باشد.

دیدگاه شما