تازه های سایت

کد مطلب: 52445
15. اسفند 1401 - 8:18
مسئول روابط عمومی تعزیرات حکومتی نهاوند گفت: بازرسی از اصناف و نانوایی ها در ایام پایانی سال تشدید می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، داریوش جانجان در گفت و گو با خبرنگاران گفت: بنا بر گزارش مردمی و همچنین بازرسی و کنترل انجام شده یک واحد نانوایی که اقدام به فروش آزاد آرد نموده به اداره تعزیرات معرفی شد.

وی اظهار داشت: پس از سیر مراحل قانونی ظرف ۴۸ ساعت پرونده رسیدگی و متخلف به ۵۲ میلیون و پانصد هزار تومان جریمه و بازگشت آرد های فروخته شده محکوم شد.

جانجان بر همین اساس از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در نانوایی ها از قبیل فروش آرد، کم فروشی، تعطیلی غیر مجاز مراتب را به مسئول آرد و نان اداره جهاد کشاورزی با شماره تماس ۳۳۲۳۴۶۰۰ اطلاع دهند.

وی ادامه داد: در این موارد سریعا نسبت به تشکیل پرونده و ارسال آن به اداره تعزیرات حکومتی برای رسیدگی و برخورد قانونی اقدام می شود.

مسئول روابط عمومی اداره تعزیرات حکومتی نهاوند در ادامه گفت: نظر به فرارسیدن ایام پایانی سال و خریدهای نوروزی همشهریان و همچنین به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان جهت جلوگیری از تضیع حقوق مصرف کنندگان از تاریخ ۸ اسفند تا پایان ماه مبارک رمضان اداره تعزیرات با بسیج کارکنان و  امکانات همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب و در ایام تعطیل تا ساعت ۱۴ آماده رسیدگی به تخلفات صنفی است.

وی با تاکید بر تشدید بازرسی ها اظهار داشت: اداره تعزیرات به همراه بازرسین اتاق اصناف، اداره صمت وجهاد کشاورزی در سطح شهر اقدام به بازرسی از اصناف می کنند.

جانجان بیان کرد: ضمن تشکر از کسبه با انصاف که همیشه یاور مردم بوده و عدل و انصاف را رعایت نموده به آن عده از کسبه ای که دنبال سودجویی و گرانفروشی، احتکار و کم فروشی هستند اعلام می کنیم که با سنگیترین جریمه ها، پلمپ و نصب پارچه با آنان برخورد خواهد شد.

وی در پایان گفت: ضمنا از همشهریان گرامی نیز تقاضا داریم جهت هر چه بهتر کنترل بازار با ما همکاری نموده و تخلفات را به شماره تلفن ۳۳۲۴۳۷۰۵ اتاق اصناف و ۳۳۲۳۷۴۲۵ اداره صمت و ۳۳۲۳۴۶۰۰ اداره جهاد کشاورزی گزارش کنند.

 

دیدگاه شما