تازه های سایت

کد مطلب: 52444
15. اسفند 1401 - 8:16
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: دختر فوتبالیست نهاوندی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به اردوی تیم‌ملی دعوت شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: بنا به اعلام فدراسیون فوتبال خانم بیتا خزایی فوتبالیست نهاوندی به اردوی تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال دختران دعوت شد.

وی اظهار داشت: این اردو به مدت ۹ رور در تهران برپا شده و جهت اعزام به مسابقات کافا در تاجیکستان است.

جوانمردی افزود: خانم بیتا خزایی شاگرد سمیه روزبهانی مربی با دانش نهاوندی و عضو باشگاه ادیب نهاوند است که آینده ای درخشان دارد.

وی به دیگر خبر ورزشی مربوط به بانوان نهاوندی اشاره کرد و گفت: نهاوند میزبان مسابقات مرحله برگشت لیگ دسته دوم بسکتبال بانوان کشور است و امیدواریم بتوانیم‌ میزبانی خوبی داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این مسابقات از امروز دوشنبه تا ۱۹ اسفند با حضور چهار تیم خانه بسکتبال نهاوند، مهرسان و آوا تهران، راه و شهرسازی بیرجند و هئیت بسکتبال مشهد در مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان نهاوند برگزار می شود.

وی گفت: حضور بانوان نهاوند جهت تماشای این مسابقات رایگان است و اولین مسابقه تیم بسکتبال بانوان نهاوند امروز برگزار می شود.

جوانمردی اظهار داشت: بسکتبال بانوان نهاوند دارای استعدادهای بسیار درخشانی است و در رقابت های لیگ سه خوش درخشید و موفق شد به لیگ دسته دوم صعود کند.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند اظهار داشت: در دور رفت این رقابت ها که در بیرجند برگزار شد تیم بانوان نهاوند موفق شد هر سه بازی خود را با برتری پشت سر بگذارد.

وی در پایان گفت: به گفته مربی تیم بسکتبال بانوان نهاوند شرایط این تیم در وضعیت خوبی قرار دارد و امیدواریم در دور برگشت هم مقابل رقبا به برتری برسند.

دیدگاه شما