تازه های سایت

کد مطلب: 52307
1. اسفند 1401 - 7:37
دبیرکل جمعیت فداییان اسلام گفت: گروه انقلابی ابوذر نهاوند با اقدامات خود جامعه خفته ما را بیدار کردند و نقطه عطفی در مبارزات کشور ایجاد کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گروه انقلابی ابوذر نهاوند همزمان با ۳۰ بهمن سالروز شهادت این شهدا با سخنرانی محمد مهدی عبد خدایی دبیرکل جمعیت فداییان اسلام در مصلی نهاوند برگزار شد.

محمد مهدی عبدخدایی در این مراسم گفت: گروه انقلابی ابوذر افتخار این منطقه هستند و مردم دیار نهاوند به وجود داشتن چنین جوانانی باید به خود ببالند.

وی اظهار داشت: گروه ابوذر زنگ بیداری را به صدا درآوردند و جامعه خفته ما را بیدار کردند و نقطه عطفی در تاریخ مبارزان انقلاب رقم زدند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: مردم و شهدا اعلام کردند که استعمار از هر نوع باید از بین برود و امروز مردم این راه را ادامه دادند.

وی ادامه داد: امروز راه شهدا را باید ادامه دهیم و در سالگرد شهدای گروه انقلابی ابوذر وقتی می بینیم مردم برای گرامیداشت آنها مراسم برگزار می کنند یعنی به یاد شهدا هستند.

عبد خدایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز اگر بخواهیم در دنیا حرفی بزنیم باید قوی بشویم و اگر می خواهیم مورد حمله قرار نگیریم باید قوی بشویم.

وی بیان داشت: امروز استعمار می‌گوید ما نباید انرژی هسته ای داشته باشیم این در حالی است که خودشان حتی از بمب اتمی استفاده کرده اند.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام افزود: باید علوم مختلف را یاد بگیریم ولی دشمنان این را نمی خواهند و می خواهند با محاصره اقتصادی و تحریم نگذارند ما قوی بشویم.

وی گفت: در رژیم گذشته من خودم شاهد هستم که اعلام می کردند ما نمی توانیم چیزی بسازیم و کاملا وابسته بودیم ولی امروز رهبری داریم که اعلام می کند پیام رئیس جمهور آمریکا را نمی خواند و او را لایق دریافت پیام نمی داند که این عزت است.

عبد خدایی اظهار داشت: ۴۰ سال است که ایستاده ایم و باز هم می ایستیم و امیدواریم به برکت رهبری انقلاب شکست دشمنان را هم ببینیم و البته در عرصه های مختلف هم آنها را شکست داده ایم.

دبیرکل جمعیت فداییان اسلام اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در مقابل آمریکا ایستاده است و انشاالله با مقاومت مردم، آمریکا را هم شکست می دهیم.

گروه انقلابی ابوذر نهاوند مشتکل از 6 جوان مومن و متدین به نام‌های بهمن منشط، ولی‌الله سیف، عبادالله خدارحمی، روح‌الله سیف، حجت‌الله عبدلی، ماشاالله سیف در آبان سال 1351 به پیشنهاد بهمن منشط و با استقبال سایر اعضا در دوران خفقان و تاریکی بر علیه رژیم ستم‌شاهی پهلوی تشکیل شد.

این گروه انقلابی پس از انجام اقداماتی سرانجام پس از دستگیری در سحرگاه سی‌ام بهمن‌ماه سال 52 این جوانان ردای سرخ شهادت پوشیدند و برای همیشه نام خود و نهاوند را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران جاودانه کردند.

دیدگاه شما