تازه های سایت

کد مطلب: 52279
27. بهمن 1401 - 9:28
فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" از اجراي طرح دستگيري سارقان و ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگیری 14 سارق و کشف 17 فقره سرقت توسط يگان هاي اجرايي پليس در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: پليس نهاوند با در نظر گرفتن اولويت هاي شاخص در حوزه انواع جرايم و آسيب هاي اجتماعي علي الخصوص در حوزه پيشگيري از سرقت و دستگيري سارقان همچنين کشف اموال مسروقه، طرح جامع عملياتي و انتظامي در اين راستا را با هدف افزايش سطح احساس امنيت عمومي و به منظور پيشگيري از جرايم و برخورد قانوني با هنجارشکنان را تدوين و اين طرح را در روز گذشته با بهره گيري از توان و ظرفيت پليس هاي تخصصي در سطح شهرستان اجرا کرد.

وی افزود: در اين طرح انتظامي همچون ديگر طرح هاي عملياتي و اجرايي، موضوع اشرافيت اطلاعاتي و کشف علمي جرم با تکيه بر امکانات و توانمندي هاي موجود در دستور کار پليس نهاوند قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصريح کرد: از مهمترين نتايج وکشفيات اين طرح مي توان به دستگيري 14 سارق و کشف 17 فقره انواع سرقت و همچنين پلمپ 3 واحد صنفي به علت خريد اقلام سرقتي از جمله لوازم داخل خودرو و وسايل اماکن خصوصي اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اشاره به اين که در نتيجه اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي نيز مقادیری انواع مواد مخدر و 2 قبضه سلاح شکاري کشف و 6 نفر در حوزه هاي کالاي قاچاق و مواد مخدر و ساير جرايم دستگير و با پرونده هاي قضائي جداگانه به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی در پایان از شهروندان محترم درخواست کرد: هرگونه موارد مشکوک در حوزه هاي مختلف جرم مخصوصا تردد و حرکات مشکوک افراد و خودروهاي ناشناس در محلات  را از طريق شماره تماس110 با پليس در ميان بگذارند.

 

دیدگاه شما