تازه های سایت

کد مطلب: 52141
12. بهمن 1401 - 1:06
فرماندار نهاوند گفت: در دهه فجر امسال در این شهرستان ۸۰ طرح با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، نشست خبری ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند با حضور معاونین فرماندار با  اصحاب رسانه شهرستان به مناسبت فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر برگزار شد.

ضرغام احمدوند در این نشست اظهار داشت: با وجود همه دشمنی ها و ایجاد مشکلات توسط دشمنان ولی انقلاب اسلامی دستاوردها و پیشرفت های چشم گیری داشته است.

وی اظهار داشت: در همه عرصه های مختلف به برکت تفکر انقلابی و جهادی پیشرفت ها محسوس بوده است و دشمنان ناامید شده اند.

فرماندار نهاوند افزود: باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم و در عین حال دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان شود که دهه فجر فرصت مناسبی برای این کار است.

وی ادامه داد: در این دهه ۸۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰۵ میلیارد تومانی در عرصه های مختلف در نهاوند افتتاح و کلنگ زنی می شود.

احمدوند اظهار داشت: این طرح ها در بخش های  عمرانی، بهداشتی، آموزشی، خدماتی، بسیج سازندگی، کشاورزی، کمیته امداد و ... افتتاح و به بهره برداری می رسند.

وی افزود: در این دهه ۶۵ پروژه با ۱۸۷ میلیارد تومان افتتاح و ۱۵ پروژه با ۱۷ میلیارد تومان هم کلنگ زنی می‌شود.

فرماندار نهاوند گفت: در بحث اعتبارات ریاست جمهوری هم رقم به ۹۲۷ میلیارد تومان ارتقا یافت و حضور استاندار در کمیته اعتبارات سفر در شهرستان کمک قابل توجهی برای پیشبرد این مطالبات کرد.

وی عنوان کرد: نقش رسانه در بیان دستاوردها و پیشرفت ها با اهمیت است و در زمینه افتتاح این طرح ها به اطلاع رسانی رسانه ها نیاز داریم.

احمدوند ادامه داد: آگاه سازی و آشنا نمودن آحاد مردم با خدمات نظام از اولویت‌های کار رسانه ای است که می‌توان با جهاد تبیین مردم را با خدمات نظام آشنا کرده وکام مردم را شیرین کنیم.

فرماندار نهاوند در‌ پایان با تاکید بر مردمی بودن جشن های پیروزی انقلاب گفت: امسال ۲۲ کمیته در نهاوند مسئول برگزاری برنامه‌های مختلف دهه فجر هستند که برنامه های مختلف ورزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی را برگزار می کنند.

دیدگاه شما