تازه های سایت

کد مطلب: 52072
5. بهمن 1401 - 7:21
جلسه کمیته اقدام مشترک کارگروه تنظیم بازار شهرستان نهاوند در راستای پایش مستمر وضعیت بازار، پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات کارگروه تنظیم بازار به ریاست معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری ، بخشداران و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری نهاوند در این نشست گفت: در راستای اولویت قرار دادن معیشت مردم، بازرسی و پایش بازار باید به‌طور جدی از اهم کارهای مجموعه مدیریتی شهرستان باشد و در دستور کار قرار گیرد.

جعفر سلگی در خصوص تشدید بازرسی، نظارت و کنترل قیمت ها در بازار به عنوان اولویت با هم افزایی دستگاه های مسئول تاکید کرد و افزایش قیمت گوشت گرم را ناشی از کاهش عرضه دام زنده در میدان دام و قاچاق دام زنده در مبادی ورودی و خروجی شهرستان عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه تا زمانی که تقاضا وجود دارد توزیع گوشت قرمز منجمد (گوساله و گوسفندی) هم ادامه دارد ، تصریح کرد: تاکنون بیش از ۱۱تن گوشت قرمز منجمد با قیمت دولتی در سطح شهر نهاوند توزیع شده و این روند همچنان ادامه دارد.  

تشکیل 175 پرونده تخلف در 5 ماهه گذشته در نهاوند

داریوش جانجان سخنگوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: در راستای اجرای نظارت بر تنظیم بازار کالا و خدمات 175 پرونده تخلف تشکیل شده است، اظهار کرد: این پرونده ها مربوط 5 ماهه گذشته سال جاری است   که با میزان محکومیت 590 میلیون ریال مورد بررسی و مختومه اعلام شده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تشکیل شده 93 فقره پرونده در حوزه کالاو خدمات ، 32 فقره پرونده در حوزه اصناف ، 35 فقره پرونده در حوزه جهاد کشاورزی و 15 فقره پرونده در حوزه بهداشت رسیدگی و منجر به صدور محکومیت و جریمه شده است.

سخنگوی اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گرانفروشی و درج نکردن قیمت را بیشترین تخلفات در این پرونده‌ها بیان کرد و افزود: پرونده های حوزه جهاد کشاورزی بیشتر مربوط به نانوایی هایی است که از کارتخوان استفاده نکرده و وجه نقد دریافت کرده اند که نیاز است بازرسان نسبت به این موارد با تشکیل گشت های مشترک نظارت بیشتری داشته باشند.

دیدگاه شما