تازه های سایت

کد مطلب: 51985
26. دى 1401 - 8:58
فرماندار نهاوند با توصیه به شهروندان برای مصرف بهینه گاز گفت: با توجه به بارش برف و کولاک ولی با تلاش عوامل راهداری محورهای اصلی نهاوند باز است و تردد جریان دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان گفت: خدا را شاکریم که شاهد بارش های خوب رحمت الهی در شهرستان هستیم و این بارش ها موجب خوشحالی کشاورزان و همه مردم شده است.

وی اظهار داشت: تا این لحظه با تلاش همکارانم در شهرداری‌ها، راهداری، دهیاری‌ها و همه مراکز خدماتی، امدادرسان و هلال احمر مشکل و حادثه خاصی نداریم و همه راههای اصلی شهرستان باز است.

فرماندار نهاوند افزود: معابر اصلی شهر نهاوند هم باز است و مرتب همکاران من در حالت آماده‌باش و بازگشایی معابر هستند.

وی ادامه داد: از همه امداد رسانان، کارگران شریف شهرداری، راهداری و همه کسانی که خالصانه در جاده‌ها و خیابان‌ها تلاش می‌کنند، قدردانی می‌کنم.

احمدوند با اشاره به افت فشار گاز در برخی مناطق کشور گفت: مدیران ادارات و نهادها ملزم به قطع گاز و خاموش کردن سیستم‌های گرمایشی ادارات هستند و از شهروندان هم درخواست داریم در مصرف گاز صرفه‌جویی کنند.

وی بیان داشت: در بخش‌هایی از کشور با بحران تامین گاز مواجه شدیم و مصرف گاز به شدت بالا رفته است، اما تا این لحظه شاهد قطع گاز یا افت فشار گاز در شهرستان نهاوند نبودیم.

فرماندار نهاوند گفت: از شهروندان عزیز نهاوند تقاضا داریم الگوی مصرف را رعایت و مصرف بهینه گاز را مدیریت کنند.

وی افزود: به واحدهای دامپروری‌، مرغداری ها و گلخانه‌ها توصیه می‌کنیم پیش‌بینی سوخت دوم را داشته باشند تا مشکلی برای واحدهای آنها ایجاد نشود.

احمدوند اظهار داشت: با توجه به تعطیلی ادارات گاز همه ادارات، مراکز آموزشی و نهادها باید قطع شود و حتی بخشداری‌ها در قطع کردن گاز پیشقدم شدند.

وی ادامه داد: مدیران ادارات یا خودشان نسبت به قطع گاز و خاموشی سیستم‌های گرمایشی اقدام کنند یا این اقدام از سوی شرکت گاز صورت گیرد.

فرماندار نهاوند همچنین بر تلاش اداره راهداری ، نیروی انتظامی ، پلیس راهور ، هلال احمر و اورژانس جهت برقراری تردد ایمن و روان در سرتاسر محورهای شهرستان و خدمات رسانی به مردم تاکید کرد.

دیدگاه شما