تازه های سایت

کد مطلب: 51729
29. آذر 1401 - 0:40
فرمانده سپاه نهاوند گفت:وحدت میان حوزه و دانشگاه را باید مرهون تلاشهای بی وقفه شهید مفتح دانست.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مفتح اظهار داشت: امروز جوانان ما در حوزه های علمیه و دانشگاه ها باید  پا‌به‌پای علم و دین برای پیشبرد مقاصد فرهنگی و اجتماعی و فناورانه تلاش کنند.

وی افزود: امروز دشمن با شیوه های گوناگون در تلاش است با برنامه ریزی علیه این کشور جوانان ما را به سمت خود سوق بدهد ، خنثی کردن برنامه های دشمن نیازمند حضور جوانان دانشجو و طلبه در کنار هم می باشد.

سرهنگ مختاری  با اشاره به اینکه  وحدت میان حوزه و دانشگاه را باید مرهون تلاشهای شهید مفتح دانست ادامه داد: اکنون دانشگاه و حوزه بیشتر از هر محلی دیگر، به وحدت و یکپارچگی نیاز دارد و امروز یکی از  مهم ترین  تشکلات فرهنگی ، بسیج دانشجویی و بسیج طلاب  است که دو مرکز  برای تمام ترقیات و‌‎ ‌‏تمام پیشرفتهای کشور همچنین  می توانند دو مرکز باشند برای تمام انحرافات و تمام انحطاطات که دشمن در حال برنامه ریزی می‌باشد.

سرهنگ مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در پایان گفت: ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بخصوص شهید مفتح و امیدوارم که این دو نهاد پرتوان و تلاشگر و تاثیرگذار، زمینه‌ساز پویایی هر چه بیشتر بسترهای اندیشه باشد و بیش‌از‌پیش کشور را در مدار توسعه و پیشرفت قرار‌دهد.

دیدگاه شما