تازه های سایت

کد مطلب: 51642
20. آذر 1401 - 8:52
صدور حکم جایگزین برای خودروی های متخلف که اقدام به حمل و تخلیه نخاله در مکان های غیر مجاز در شهر نهاوند کرده بودند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، طی چند روز گذشته با توجه به توقیف خودروی متخلف که اقدام به تخلیه نخاله در ورودی های شهر کرده بودند برخورد با این خودروها در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

با توجه به دستور دادستان و پیگیری های شهردار نهاوند و با عنایت به ممنوع بودن تخلیه نخاله در سطح شهر و کمربندی ها و اطلاع رسانی در این خصوص، گشت اجرائیات شهرداری نهاوند در روزهای اخیر تراکتور و خودروهای متخلف را که اقدام به تخلیه عیر قانونی نخاله ساختمانی در سطح شهر کرده بودند را توقیف کرد.

با توجه به این اتفاقات دادستانی شهرستان در حکمی جایگزین خودروی متوقف شده را به پاکسازی ورودی ها به عنوان جریمه و عامل بازدارنده ارجاع داد.

گشت اجرائیات شهرداری نهاوند با دستور دادستانی به صورت شبانه روزی فعال بوده و خودروهای متخلف که اقدام به تخلیه نخاله در امکان غیر مجاز کرده باشند را جهت اقدامات قانونی به دادستانی معرفی می کند.

لذا همشهریان محترم درصورت مشاهده مراتب را به شهرداری نهاوند جهت اقدامات قانونی اطلاع دهند.

جمع آوری نخاله های سطح شهر علاوه بر اینکه منجر به تخریب زیرساخت های منطقه و بر هم زدن چهره بصری شهر می شود جمع آوری آنها نیز هزینه های بالایی برای شهرداری به همراه دارد.

قیاسی مسئول اداره حفاظت محیط زیست نهاوند نیز در این خصوص گفت: با توجه به مصوبات کارگروه مدیریت پسماند شهرستان نهاوند و پیگیری های به عمل آمده از سوی حفاظت محیط زیست شهرستان و اقدامات به عمل آمده از سوی شهرداری نهاوند ۵۰ تریلی نخاله و پسماند از مسیر های جاده آورزمان، بلوار شهید ترکمان، جاده دهفول راه، کوچه گیان راه و چند محله دیگر به محل دفع پسماندهای شهر نهاوند منتقل شد.

وی گفت: همچنین دو دستگاه تراکتور که مبادرت به تخلیه نخاله به مکان غیر مجاز نموده بودند توقیف شدند.

مشارکت شهروندی و احساس مسئولیت در حفظ و نگهداری شهر باعث بهبود شرایط زندگی و احترام گذاشتن به حقوق شهروندی می شود.

دیدگاه شما