تازه های سایت

کد مطلب: 51640
20. آذر 1401 - 8:48
کمیته تخصصی شورای فرهنگ عمومی با حضور فرماندار، معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری نهاوند، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، نخبگان، فرهنگیان و صاحبان اندیشه شهرستان در محل فرمانداری نهاوند تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند در این جلسه اظهار کرد: امروز موضوعات فرهنگی مغوله بسیار مهم و حائز اهمیتی است که باید بیش از پیش به آن توجه کرد چراکه مقام معظم رهبری نیز در این خصوص تاکیدات فراوان و رهنمود های ارزشمندی به عنوان چراغ راه برای گروه های مختلف بیان فرموده اند.

وی گفت: بررسی و احصاء خلا های فرهنگی توسط اعضای این کمیته یکی از وظایف مهم کمیته در راستای پیشبرد اهداف دولت مردمی حضرت آبت الله رئیسی است که باید با شیوه های نوین در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار نهاوند، گفت: به منظور بررسی موانع و مشکلات شهرستان و ارائه راهکار در راستای تحولات فرهنگی از ظرفیت نخبگان و صاحبان اندیشه بهره گرفته ایم و انتظار میرود با پای کار بودن اعضای این کمیته شاهد اتفاقات بسیار خوبی در حوزه های فرهنگی نهاوند باشیم.

وی در پایان بر همکاری و هماهنگی دستگاه های متولی فرهنگ در شهرستان به منظور رفع کمبود ها و حل چالش ها تاکید کرد.

گفتنی است این کمیته تخصصی و شورای هم اندیشی ذیل شورای فرهنگ عمومی با حضور بیش از ۳۰ تن از نخبگان شهرستان برگزار شد.

دیدگاه‌ها

مسئولان نهاوند بخصوص نماینده و میراث فرهنگی نهاوندحقوقی که میگیرید یک حق الناس است.چرااز حق نهاوند دفاع نمی کنید.ملایر با تغییر نام کلوای نهاوند بنام کلوچه ملایر آن را ثبت ملی می کند ومسولان نهاوندبا این همه مدرک و سندتاریخی اجازه مهارت تولیداینکار را داده اند.چرا اینقدر ضعیف هستید در جمع آوری اسنادومدارک ثبت ملی وجهانی.موارد دیگر(تکلیف لائودیسه،برندفرش،منبت دهفول،سرابها،سیب،گشنیز،کلزا،نقل،سنل،ورکواز،داروهای گیاهی،عطر،تمدن،روزملی و همین کلوا)

دیدگاه شما