تازه های سایت

کد مطلب: 51586
14. آذر 1401 - 8:20

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ ذبیح اله درویشی گفت: سارق وسایل مجموعه ورزشی آیت الله علیمرادیان نهاوند دوماه پیش توسط پلیس دستگیر و هم اکنون در زندان است.

درویشی افزود: وسایل سرقت شده این مجموعه نیز پس از استراد تحویل مدیر ورزش شهرستان شده است.

وی با بیان پلیس با اقتدار و بدون اغماض با افرادی که بخواهند با اعمال خلاف قانون امنیت جامعه و آسایش مردم را تهدید کنند، برخورد می کند،  گفت:  نهاوند جای سارقین و هنجار شکنان نیست و پلیس با تمام توان حافظ جامعه و مردم خواهد بود.

دستگيري 2 سارق و کشف 5 دستگاه موتور سيکلت سرقتي در نهاوند

فرمانده انتظامي شهرستان "نهاوند" همچنین از دستگيري 2 سارق و کشف 5 دستگاه موتور سيکلت سرقتي در اين شهرستان خبر داد.

 سرهنگ "ذبيح الله درويشي" در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي وقوع چند فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نهاوند، موضوع به صورت ويژه و با تشکيل تيم عملياتي در دستور کار پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: ماموران پليس آگاهي شهرستان با تدوين و اجرايي کردن طرح جامع مبارزه با سرقت همچنين بهره گيري از امکانات قانوني و سازماني و بکارگيري شگردهاي خاصي پليسي، 2 سارق سابقه دار را در این خصوص شناسايي و در يک عمليات پليسي و غافلگيرانه در مخفيگاهشان دستگير و به يگان انتظامي انتقال دادند.

سرهنگ درويشي تصريح کرد: متهمان در بازجويي هاي فني صورت گرفته، مجموعا به 5 فقره سرقت موتورسيکلت در سطح شهرستان نهاوند اعتراف کردند که این موتورسيکلت های سرقتي نیز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نهاوند با اشاره به اين که پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل شده است، خاطر نشان کرد: موتورسيکلت هاي مسروقه با هماهنگي مقام قضائي تحويل مالباختگان شد.

دیدگاه شما