تازه های سایت

کد مطلب: 51549
10. آذر 1401 - 0:52
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند گفت: قرارگاه جهاد تبیین با حضور افراد مختلف در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، حجت الاسلام محسن یوسفی بیان کرد: قرارگاه جهاد تبیین در شهرستان نهاوند تشکیل شده و افراد مختلف با آمادگی و موضوعات مختلفی که در جهاد تبیین لازم است صورت بگیرد ساماندهی می‌شوند.

وی بابیان اینکه در قرارگاه تبیین ۷ جامعه هدف حضور خواهند داشت که عملیات جهاد تبیین را انجام می‌دهند خاطرنشان کرد: این افراد شامل آموزش و پرورش که از دانش آموزان، دبیران و اولیا و مربیان تشکیل شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در ادامه از جلسات گفتمانی که برای دانشجویان و اساتید برگزار شده است نام برد و تشریح کرد: افرادی از مساجد شامل هییت های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت و اصناف در این قرارگاه شرکت دارند.

یوسفی یادآور شد: این افراد در شبکه تبلیغ و توانمندسازی درعرصه جهاد تبیین فعالیت خواهند داشت همچنین جلسه گفتمانی دیگری با حضور افرادی که در هیچ صنف و گروهی حضور ندارند با موضوعات مشخص با هر نوع گرایش و سلیقه ای برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: از دیگر اقدامات انجام شده که در جهت جهاد تبیین در شهرستان نهاوند انجام شده است توانمندسازی افراد خاصی که می‌خواهند مبین باشند است که این افراد در سطح جامعه حضور پیدا خواهند کرد و دیگران را نسبت به مبانی انقلاب اسلامی، هجمه‌های دشمن به وسیله رسانه و فضای مجازی آشنا خواهند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند در پایان گفت: در قرارگاه تبیین از اقشار مختلف که شامل بانوان و برادرانی که در عرصه جهاد، شهادت، حوزه‌های مقاومت، روایتگری، فلسفه دفاع مقدس و دستاوردهای نظام اطلاعاتی دارند استفاده می‌شود.

دیدگاه شما