تازه های سایت

کد مطلب: 5144
8. آذر 1391 - 7:54
پایگاه خبری گرو :مدیر آموزش و پرورش نهاوند گفت: در ابتدای ماه محرم و ایام شهادت سالار شهیدان حضرت ابا عبداله الحسین(ع)، مدارس نهاوند زیر پوشش برنامه های تبلیغی محرم قرار گرفت.

ˈ

علیرضا تکلوˈ روز سه شنبه درجمع روحانیون اعزامی از قم که در محل خانه معلم نهاوند حضور داشتند ، افزود: به همین منظور 30 نفر از روحانیون گروه مصباح الهدی از شهر مقدس قم به نهاوند دعوت شدند و در 550 کلاس مدارس این شهرستان برای دانش آموزان فلسفه عاشوا و قیام امام حسین (ع) را تبیین کردند .

در این برنامه همچنین وقایع عاشورا و مساله امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدارس راهنمایی و متوسطه توسط روحانیون خواهر و برادر به گونه ای تدریس شد.

وی افزود: روحانیون اعزامی با حضور در کلاسهای درس علاوه بر تبیین قیام امام حسین (ع) به صورت مستقیم با دانش آموزان گفتگو کرده و به سوالات مختلف انان نیز پاسخ دادند .

تکلو گفت: این گروه برای سومین سال متوالی است که در نهاوند حضور می یابند و در هر بار به مدت یک هفته به مسائل تبلیغی در مدارس پرداخته اند .

وی افزود: بر این اساس امسال 550 کلاس درس در مدارس شهرستان تحت پوشش برنامه های تبلیغی این گروه قرار گرفت و روحانیون علاوه بر مدارس سطح شهر در کلاسهای مدارس برخی روستاها نیز حاضر شدند .

دیدگاه شما