تازه های سایت

کد مطلب: 14632
28. آبان 1392 - 9:20
پایگاه خبری گرو : دومین همایش ائمه جمعه و جماعات ، فرماندهان پایگاه های مقاومت و هیئت امنای مساجد نهاوند برگزار شد

DSC01059

به گزارش پایگاه خبری گرو حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم گفت: با اینکه چند هزار سال از واقعه عاشورا می گذرد اما ما حضور مردم را پررنگ تر درعزاداری های امسال دیدیم ومردم بعد ازچندسال عاشقانه ازاین مراسم بهره می برند.

وی گفت: حضورچشمگیر در عرصه های فرهنگی ، علمی و سیاسی به منظور کمرنگ کردن تاثیر اقدامات دشمنان مهمترین رسالت بسیج در عصر کنونی است.

مغیثی افزود: دشمنان در حال حاضر با ایجاد شبهه دربین جوانان درصدد ایجاد فتنه و کمرنگ کردن اعتقادات و باورهای دینی آنان هستند که در این راستا هوشیاری جوانان امری ضروری است.

وی افزود: بسیجیان ما برای دفاع ازاین نظام وانقلاب وقرارگرفتن درمسیر ولایت با جدیت پای کارهستند ودرآستانه هفته بسیج جهت تعامل با یکدیگر دراین همایش شرکت کرده اند.

وی گفت :  بارها اعلام کرده ایم که جمهوری اسلامی ایران انسان محوراست و برپایه همین انسان محور بودن بسیجیان درهمه عرصه ها خدمت رسان و خدمت گذارهستند در حالی که  بسیاری از کشورهای ابرقدرت، نظامی محوراند.

وی با بیان اینکه دشمن از بمب و سلاح ایران هراسی ندارد بلکه از شما بسیجیان می ترسد؛ خاطرنشان کرد: فرد فرد شما برای دشمن هدف هستید واز شما هراس دارد وما صلابت ونمونه بودن شما را در بسیجیان حزب الله نیز می بینیم که شما را الگوی خود قرار داده اند.

وی با اشاره به حضور فعال بسیجیان حلقه های صالحین در کلاس های اخلاقی و معنوی ائمه جماعات در پایگاه‏ها ادامه داد: آموزش های ارائه شده در این کلاس ها برای تقویت مبانی اعتقادی بسیجیان و توانمندسازی این عزیزان در جامعه تأثیر فراوانی داشته است.

امام جمعه نهاوند درادامه با اشاره به نزدیک شدن به هفته بسیج گفت: که برنامه های هفته بسیج با محوریت مساجد هرچه با شکوهتر امسال برگزار شود وما نبایستی از مسجد جدا شویم.

وی درپایان تصریح کرد: شجره طیبه صالحین در بسیج یکی از مهمترین برنامه های محوری است و هدف آن هم انسان سازی و تربیت صحیح در راستای برنامه های دینی است لذا از شجره طیبه صالحین بایستی به عنوان یک پدافند دربرابر جنگ نرم دشمن بهره برد.

دیدگاه شما