تازه های سایت

کد مطلب: 51385
22. آبان 1401 - 1:50
اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۱ باب کتابخانه است که در این کتابخانه ها ۱۲۵ هزار عنوان کتاب موجود می باشد .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، میلاد امینیان در نشست خبری خود با خبرنگاران این شهرستان در خصوص هفته کتاب و کتابخوانی اظهار داشت: در تقویم رسمی کشور، ۲۴ آبان ماه روز کتاب و کتاب‌خوانی است و از این روز تا ۳۰ آبان در سراسر کشور هفته کتاب برگزار می شود.

 امینیان گفت: امسال هفته کتاب کتابخوانی و کتابدار با عنوان ما همانیم که می خوانیم از ۲۱ تا ۳۰ آبان آغاز بکار کرده است.

وی از برگزاری ۱۵۰ عنوان برنامه در سطح کتابخانه های شهرستان خبر داد و بیان داشت : شهرستان نهاوند دارای ۱۱ باب کتابخانه است که در این کتابخانه ها ۱۲۵ هزار عنوان کتاب موجود می باشد .

امینیان افزود: در هفته ی کتاب و کتاب‌خوانی نشست‌های تخصصی در این حوزه ها برگزار می‌شود .

اداره کتابخانه های عمومی شهرستان نهاوند تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده،  همزمان با هفته ی کتاب و کتاب‌خوانی از دو کتاب تخصصی«محاسبات ریاضی»و«قانون اساسی»از دو مولف کیانی و فیروزانی با محوریت کودک و نوجوان با حضور مسئولین و کتابداران و نویسندگان رونمائی می شود.

امینیان با اشاره به اینکه هر ساله یک روز علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی می‌توانند به صورت رایگان عضو کتابخانه ها شوند ، گفت:  علاقه مندان می‌توانند  ۲۴ آبان‌ به صورت رایگان عضو کتابخانه های سراسر کشور شوند.

وی در خاتمه از برگزاری مسابقه ی کتاب خوانی مجازی در هفته کتاب و کتابخوانی خبر داد و اظهار داشت: مسابقه ی کتاب خوانی با محوریت کتاب مسئله ی حجاب استاد شهید مطهری از از ۲۱ آبان ماه تا  دهم آذرماه به صورت مجازی در سطح شهرستان نهاوند برگزار می شود.

 

دیدگاه شما