تازه های سایت

کد مطلب: 51181
25. مهر 1401 - 8:43

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، متین مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند در خصوص کمبود دارو در نهاوند گفت: در حال حاضر آنتی بیوتیک ها ،سرم ها و داروهای ضد تشنج در حوزه اعصاب و روان در شهرستان با کمبود مواجه شده است و این سهمیه بندی ها هم از دست شهرستان خارج است.

 متین با بیان اینکه داروها یا محدودیت دارند یا بدون محدودیت هستند که در حال حاضر داروهای دارای محدودیت که بر اساس سهمیه غذا و دارو به داروخانه ها اختصاص می یابد، با کمبود مواجه شده است.

 وی افزود: پیگیری هایی گاها انجام می شود و به نتیجه می رسد و در حال حاضر هم صحبت هایی از توزیع سرم مطرح شده است که در حال رایزنی و پیگیری موضوع برای شهرستان و گرفتن سهمیه ای برای نهاوند هستیم که امیدواریم به نتیجه برسد.

 متین درباره داروخانه شبانه روزی هم می گوید؛ در حال حاضر سه داروخانه شبانه روزی در شهرستان فعال است که شامل دو مورد در بیمارستان های قدوسی و علیمرادیان و یک مورد هم در سطح شهر است که با توجه به اعلام تمایل یکی از داروخانه ها برای شبانه روزی شدن مدارک و موارد مورد نیاز به استان ارسال و منتظر اعلام نظر برای ادامه کار و استقرار مرکز شبانه روزی دوم در سطح شهر هستیم./ همدان پیام

دیدگاه شما