تازه های سایت

کد مطلب: 50998
31. شهريور 1401 - 1:03
معاون فرماندار نهاوند مطرح کرد
لزوم اجرای کارهای فرهنگی به صورت کاربردی
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند گفت: کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،شهروز کیانی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اظهار داشت: شورای فعالیت های قرآنی سالهاست که فعالیت خود را در شهرستان نهاوند آغاز کرده است و اهداف و ماموریت هایی تعریف شده است که این اهداف و ماموریت ها باید احصا و عملی شوند.

وی افزود : جلسات شورای فعالیت های قرآنی باید به صورت مجزا و کاربردی انجام شود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار نهاوند در ادامه گفت : جهاد تبیین یکی از مباحث مهمی است که مقام معظم رهبری بارها و در مباحث مختلف به آن اشاره کرده اند و این مبحث مهم باید در دستگاه‌های فرهنگی و آموزشی مد نظر قرار گیرد و در دستور کار خود قرار دهند.

کیانی افزود : در بحث جهاد تبیین تولید محتوا کنید و آن را در فضای مجازی منتشر کنید.

وی در ادامه اظهار داشت : متولی کار فرهنگی مشخص است ، آموزش و پرورش ، دانشگاه‌ها،  تبلیغات اسلامی ، ارشاد اسلامی متولیان کار فرهنگی هستند و باید در راستای انقلاب اسلامی کار فرهنگی انجام دهند.

وی افزود : کارهای فرهنگی باید یک کاسه باشند، زمانی که برنامه های فرهنگی جدا جدا انجام شوند مطمئنا برنامه خوبی نخواهد بود .

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار در خاتمه تصریح کرد : کارهای فرهنگی را کاربردی پیش ببرید و یک دستور کار اساسی مد نظر متولیان فرهنگ باشد .

دیدگاه شما