تازه های سایت

کد مطلب: 50983
29. شهريور 1401 - 9:33
فرمانده سپاه نهاوند گفت: جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت شهرستان نهاوند با ۱۴۵ غرفه در شهرستان برگزارشد و پایگاه های برتر مشخص شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری گفت: در راستای انتخاب و معرفی پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات برتر شهرستان نهاوند اولین دوره نمایشگاه و جشنواره ‌شهرستانی پایگاههای اسوه در محورهای مختلف فرهنگی، ورزشی، بصیرتی، اعتقادی، اقتصاد مقاومتی، حلقه های صالحین و... به نمایش گذاشته شد‌.

وی اظهار داشت:جشنواره اسوه پایگاه های مقاومت شهرستان نهاوند با ۱۴۵ غرفه در شهرستان برگزار گردید و پایگاه شهدا مسجد محمدیه و پایگاه علمی زکیه بعنوان نماینده شهرستان به مرحله استانی معرفی شدند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: امتیاز همه پایگاه ها بسیار خوب بود که با اختلاف بسیار کم  پایگاه مقاومت بسیج شهدا مسجد محمدیه از واحد برادران و پایگاه علمی زکیه از واحد خواهران به عنوان پایگاه های محلات برتر در این سری از جشنواره اسوه انتخاب شدند.

 مختاری ادامه داد: هدف اصلی این جشنواره  ارائه دستاوردهای پایگاه های مقاومت در نمایشگاه و انتقال تجربیات و نمونه های موفق به سایر رده‌ها در این شهرستان است که کلیه پایگاه های مقاومت عملکرد بسیار خوبی داشتند و دستاورد های بسیار مطلوبی داشتند و از پایگاه های مقاومتی که عملکرد خوبی داشته اند انشالله تجلیل خواهد شد.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از دستاوردهای ۱۴۵ پایگاه مقاومت بسیج محلات که از جنس مردم هستند بر پا شده و مرحله استانی این جشنواره در هفته دفاع مقدس در محل استان برگزار خواهد شد.

دیدگاه شما