تازه های سایت

کد مطلب: 50925
18. شهريور 1401 - 15:11
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو،  حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: استعمار پیر انگلستان در حال اختلاف افکنی بین امت های اسلامی هستند و امروز هم با عناوین مختلف در حال تفرقه و اختلاف افکنی هستند. 

وی اظهار داشت: رمز ماندگاری انقلاب مردم هستند چون هم اعتقاد به امام حسین(ع) و شهادت طلبی و هم اعتقاد به ظهور و امام زمان(عج) دارند. 

امام جمعه نهاوند افزود: به برکت همین اعتقادات است که جمهوری اسلامی در این سال ها در مقابل همه دشمنان ایستاده است و با وجود همه تحریم ها پیشرفت هم کرده است. 

وی بیان داشت: بحران انرژی در اروپا با نزدیک شدن به زمستان بدتر شده است که این نتیجه سیاست غلط اروپایی ها است که از آمریکا تبعیت کردند. 

حجت الاسلام مغیثی گفت: زیارت اربعین عامل بقای عاشورا و عامل وحدت مسلمانان است و این حضور میلیونی دنیا را شگفت زده کرده است. 

وی ادامه داد: این حرکت بزرگترین اجتماع در دنیا است هرچند رسانه های جهانی این حرکت را نمی بینند و از عظمت این اجتماع چیزی نمی‌گویند و فقط دنبال توطئه هستند. 

امام جمعه نهاوند افزود: از موکب هایی که عاشقانه در مسیر زائران اربعین در نهاوند خدمت رسانی می کنند قدردانی می کنیم. 

وی بیان داشت: رسانه های غربی دنبال پیدا کردن نقطه ضعف و اختلاف افکنی در میان زائران هستند و این حضور با شعور و بصیرت میلیونی را سانسور می کنند.

دیدگاه شما