تازه های سایت

کد مطلب: 50912
17. شهريور 1401 - 8:40
فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري باند 4 نفره سارقان غيربومي احشام و کشف 21 فقره سرقت توسط ماموران پليس آگاهي شهرستان "نهاوند"خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سردار "سلمان امیری" دراين باره گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت احشام در روستاهاي شهرستان "نهاوند" موضوع دستگيري سارقان در دستور كار ماموران پليس آگاهي  این شهرستان قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پليس آگاهي با اخذ كليه پرونده هاي ارجاعي و بکارگيري اقدامات و شگردهاي پليسي موفق شدند سارقان را که با 2دستگاه خودروي سواري با پلاک دستکاري شده اقدام به سرقت مي کردند، شناسايي و دستگير و به پليس آگاهي دلالت دهند.

اين مقام ارشد  انتظامي در ادامه افزود: هر 4 نفر متهم به هويت هاي معلوم اهل و ساکن يکي از شهرهاي استان همجوار نهاوند بوده که يک نفر آنها متواري و تلاش براي دستگيري وي ادامه دارد.

وي افزود: متهمان درتحقيقات به عمل آمده به 21 فقره سرقت احشام در سطح روستاهاي نهاوند اعتارف کردند و پرونده قضائي در اين خصوص تشکيل و به دادسرا ارسال شده است.

فرمانده انتظامي استان همدان درپايان از هم استانی های عزیز خواست: نکات ايمني را درخصوص حفظ و نگهداري وسيله نقليه واموال منقول وغيرمنقول خود همواره لحاظ کرده وهرگونه موارد مشکوک را بلافاصله با پليس 110 درميان بگذارند.

دیدگاه شما