تازه های سایت

کد مطلب: 50844
9. شهريور 1401 - 8:55
در آخرین روز از هفته دولت افتتاح همزمان ۱۸۶ واحد مقاوم سازی شده مسکن روستایی در نهاوند با حضور مسئولان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در آخرین روز از هفته دولت با حضور ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند ۱۸۶ واحد مقاوم سازی شده روستایی در سال جاری افتتاح و به بهره برداری رسید.

با افتتاح این واحدها تا امروز ۲۰ هزار و ۴۰۶ واحد مسکن روستایی در شهرستان مقاوم سازی شده اند که اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان برای این مقاوم سازی ها هزینه شده است.

فرماندار نهاوند در این مراسم گفت: دولت سیزدهم توجه ویژه ای به مقاوم سازی و بهسازی مسکن روستایی دارد و اخیرا وام تسهیلات مسکن روستایی به ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه درصد نوسازی مسکن روستایی نهاوند در کشور و استان رتبه نخست را دارد؛ اظهار داشت: درحوزه نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی نیز تاکنون ۲۱هزار و ۲۴۰ متقاضی به منظور اخذ تسهیلات نوسازی به بانک های عامل معرفی شده که تاکنون عملیات ساخت ۲۰هزار و۳۲۰ واحد به اتمام رسیده و پایان کار خود را دریافت نموده اند.

احمدوند ادامه داد: درصد نوسازی مسکن روستایی شهرستان نهاوند به میزان ۸۰ درصد رسیده که خوشبختانه حائز رتبه نخست کشور است.

در ادامه برنامه های آخرین‌ روز هفته دولت در نهاوند فرماندار به همراه مسئولان‌ شهرستان با خانواده آزاده و جانباز سرافراز حاج اسد سیف و برادر شهید ماشاالله سیف از شهدای گروه انقلابی ابوذر دیدار و گفت و گو کردند.

همچنین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان نهاوند و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قبادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی کشور در مسجد صاحب الزمان(عج) جنب مصلی نهاوند امروز برگزار شد.

در هفته دولت امسال ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۹ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و کلنگ زنی شده است.

دیدگاه شما