تازه های سایت

کد مطلب: 50829
7. شهريور 1401 - 8:57
در پنجمین روز از هفته دولت استاندار همدان برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه های هفته دولت به نهاوند سفر کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت هفته دولت علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان در سفر به نهاوند با حضور در گلزار شهدای شهر نهاوند به مقام شامخ شهدای جنگ تحمیلی، گروه ابوذر و شهید حاج میرزا محمد سلگی ادای احترام کرد.

افتتاح روکش آسفالت و نصب نیوجرسی در محور نهاوند به کرمانشاه توسط استاندار همدان اولین طرح افتتاح شده در نهاوند بود.

نصب نیوجرسی با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در ۷ کیلومتر و روکش آسفالت با ۱۵ میلیارد تومان به طول ۴ کیلومتر از ویزگی های این طرح بود.

بازدید قاسمی فرزاد استاندار همدان از مجتمع کشت و صنعت خزل نهاوند و کارخانه روغن نگین دیگر برنامه استاندار در نهاوند بود.

افتتاح ۷ واحد گلخانه در شهرک گلخانه ای علمدار نهاوند با حضور استاندار

با حضور قاسمی فرزاد استاندار همدان ۷ واحد گلخانه ای در شهرک علمدار نهاوند با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در مساحت ۳ و نیم هکتار افتتاح شد.

این طرح اشتغالزایی ۳۰ نفر مستقیم را دارد و تولید سالانه بیش از ۱۰۰۰ تن انواع محصولات گلخانه ای و صیفی را در سال دارد.

شهرک گلخانه ای علمدار در ۱۴/۷ هکتار و ۱۸ واحد گلخانه با سرمایه گذاری ۱۲۸ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۰۰ نفر با تولید سالانه ۳ هزار و ۵۰۰ تن انجام شد.

استاندار همدان گفت: نهاوند پتانسیل های زیادی در زمینه های مختلف دارد و باید از این پتانسیل ها در راستای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی افزود: موضوع تقسیم عادلانه آب در این شهرستان امروز عصر با حصور معاون وزیر نیرو بررسی می شود و استفاده بهینه از آب و کشت محصولات پر آب بر باید توسط جهاد کشاورزی مدیریت شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: الان در استان مشکل آب داریم که باید مصرف مدیریت شود.

وی ادامه داد: دولت سیزدهم از مجموعه تولید و اشتغال در تمام حوزه ها حمایت می کند و از سرمایه گذاران و طرح های اشتغال زا حمایت خواهد کرد.

استاندار همدان گفت: در کشاورزی نباید آب را رها کنیم بلکه باید از اصول علمی استفاده کرد و کاشت محصولات پر آب مانند هندوانه باید در استان ممنوع شود.

وی بیان کرد: در شمال استان و شهر همدان بی آبی غوغا می کند، خیلی از روستاها و شهرها در شمال استان مشکل اساسی در حوزه آب دارند.

قاسمی فرزاد گفت: در شهرستان هایی مانند نهاوند که ظرفیت خوبی در حوزه آب دارند باید به گونه ای مدیریت شود که در سالهای آینده با مشکل بی آبی روبرو نشوند.

دیدگاه شما