تازه های سایت

کد مطلب: 50802
4. شهريور 1401 - 13:45
به مناسبت هفته دولت سه طرح بهداشتی درمانی با حضور مسئولان شهرستان در نهاوند مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به مناسبت هفته دولت سه طرح بهداشتی درمانی با حضور مسئولان در این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.

   رئیس شبکه بهداشت نهاوند در این آیین گفت: این طرح‌ها شامل افتتاح بلوک زایمانی(LDR) بیمارستان علیمرادیان است که در راستای اجرای طرح تحول سلامت اجرا شده و عملیات اجرایی آن نیز از سال ۹۴ آغاز شده بود.

  غلامرضا متین افزود: بلوک زایمانی (LDR) با زیربنای ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع در دو طبقه با اعتبار ۷.۵ میلیارد تومان به همراه اورژانس بستری با متراژ ۱۹۰۰ مترمربع است که برای راه‌اندازی آسانسور بیمار نیز یک‌میلیارد تومان هزینه شده است.

  وی افزود:  اعتبار یک میلیارد تومان برای نصب و راه‌اندازی آسانسور این مجموعه در سفر هیات دولت به استان تامین شده است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان نهاوند افزود: از دیگر طرح‌های مورد بهره‌برداری افتتاح پایگاه امداد جاده‌ای روستای فارسبان از توابع بخش خزل نهاوند است که عملیات اجرایی آن از سال ۹۷ آغاز شده بود. 

متین با بیان اینکه برای راه‌اندازی این پایگاه که در یک طبقه با زیربنای ۱۳۰ متر مربع تکمیل شده، ۹۰۰ میلیون تومان هزینه شده است افزود: عملیات اجرایی مرکز جامع خدمات سلامت شهید طالبیان نیز با حضور مسئولان آغاز شد که برای اجرای آن ۱۱ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است. 

دیدگاه شما