تازه های سایت

کد مطلب: 50783
2. شهريور 1401 - 9:27
مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد هفته دولت نهاوند گفت: بیان خدمات و دستاوردهای دولت در این هفته باعث ایجاد نشاط و روحیه امیدواری در جامعه می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد گرامیداشت هفته دولت با حضور مدیران و روابط عمومی دستگاههای اجرایی شهرستان در محل سالن کنفرانس مجتمع امام خمینی (ره) نهاوند برگزار شد.

در این جلسه امیر بحیرایی ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند و مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای انعکاس و اطلاع رسانی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و  دولت به مردم است.

وی افزود: با اطلاع رسانی کارنامه یکساله و عملکرد انقلابی دولت مردمی آیت الله رئیسی و اطلاع مردم از زحمات، تلاش‌ها و خدمات انجام گرفته توسط دولت از سوی دستگاه‌های اجرایی باعث اعتماد مردم و ایجاد نشاط و امیدافرینی در جامعه می‌شود و مردم می‌توانند طعم خوش خدمت صادقانه را بچشند.

بحیرایی با تاکید بر فضاسازی شایسته و تبلیغات محیطی و شهری افزود: صداقت در اطلاع رسانی از عملکرد و کارهای انجام شده دولت مردمی آیت الله رئیسی موجب همگرایی و اتحاد و همچنین بالاتر رفتن ضریب امنیت اجتماعی خواهد شد.

 وی با اشاره به نقش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت هفته دولت و همچنین مسئولین و مدیران روابط عمومی ادارات اظهار داشت: روابط عمومی ادارات می توانند با توجه به شرح وظایف، سیاست ها و رویکردها و بکارگیری ظرفیتها و پتانسیلهای فردی و سازمانی و ارائه آن در قالب گزارش تصویری و نوشتاری با استفاده از مدیای مناسب (تلویزیون شهری، شبکه های اجتماعی، پیامک، بنر) نقش اثر گذار و مطلوبی را داشته باشند.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی گرامیداشت هفته دولت گفت: اجرای مناسب برنامه ها، استفاده از ظرفیت فضای مجازی و اصحاب رسانه در اطلاع رسانی خدمات دولت و تعامل در هم افزایی و ایجاد ظرفیت در باشکوهتر برگزارنمودن ویژه برنامه های این هفته بسیار مهم و اثر گذار است.

بحیرایی ادامه داد: همچنین ترویج شاخصه های فکری، اخلاقی و شخصیتی شهیدان رجایی و باهنر و تکریم آنان به عنوان الگوی خدمت و تعهد در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی مسئولین و اعضای کمیته مورد تاکید است.

دیدگاه شما