تازه های سایت

کد مطلب: 50761
31. مرداد 1401 - 3:44
فرماندار نهاوند، گفت: بهره‌برداری کیفی از «مجموعه ورزشی مهندس علیمرادیان» نیازمند برنامه‌ریزی است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند به همراه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نهاوند از استخر، خوابگاه ورزشی و خانه کشتی مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند بازدید کرد.

 

وی در این بازدید با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های ورزشی زمینه پویایی، نشاط و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه فراهم می‌کند، گفت: مجموعه ورزشی علیمرادیان یکی از زیرساخت‌های کم‌نظیر استان همدان و غرب کشور است که باید با برنامه‌ریزی صحیح و عملیاتی با توان هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های موجود در آن استفاده کرد.

فرماندار نهاوند با اشاره به اینکه شهرستان نهاوند یکی از قطب‌های استعدادهای ورزشی استان همدان و کشور است، گفت: در تلاش هستیم با بهره‌گیری از نگاه توسعه محور و عادلانه محور دولت سیزدهم سهم شهرستان نهاوند در حوزه‌های مختلف را به بهترین نحو جذب کنیم.

وی با بیان اینکه در سفر ریاست محترم جمهور 35 میلیارد تومان اعتبار به 3 پروژه ورزشی در حال اجرای شهرستان نهاوند که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد هستند اختصاص‌یافته است، گفت: قطعاً با این اعتبارات و به برکت سفر هیئت دولت به استان شاهد آینده‌ای روشن در حوزه‌های مختلف خصوصاً ورزش خواهیم بود.

احمدوند خاطرنشان کرد: اعتبارات سفر ریاست محترم جمهور علاوه بر اعتباراتی است که در ستاد برنامه‌ریزی شهرستان به ورزش و جوانان اختصاص پیدا کرده است لذا مجموع اعتبارات پروژه‌های ورزشی از دو محل سفر ریاست‌جمهور و اعتبارات استانی 39 میلیارد 780 میلیون تومان است.

وی با اشاره به دیدار اخیر با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در شهرستان و بازدید ایشان از پروژه‌های ورزشی، اظهار کرد: امیدواریم باهمت جمعی مسئولین استان و شهرستان بتوانیم سرانه فضای ورزشی در شهرستان نهاوند را ارتقا دهیم.

فرماندار نهاوند در پایان با تأکید بر لزوم نگهداری دلسوزانه از زیرساخت‌های ورزشی، اظهار کرد: زیرساخت‌های موجود در شهرستان سرمایه ملی هستند که باید در جهت نگهداری هرچه بهتر آنها تلاش شود.

دیدگاه شما