تازه های سایت

کد مطلب: 50755
30. مرداد 1401 - 9:11
فرماندار نهاوند گفت: در هفته دولت امسال ۶۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۴۹ میلیارد تومان در حوزه های مختلف کشاورزی، خدماتی، بهداشتی و عمرانی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه هماهنگی برنامه های هفته دولت به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور معاونین، بخشداران و روسای ادارات شهرستان نهاوند در سالن جلسات شهدای فرمانداری برگزار شد.

ضرغام احمدوند در این جلسه گفت: هفته دولت فرصت مناسبی برای بیان اقدامات و دستاوردهای دولت و نظام‌مقدس جمهوری اسلامی و رسیدگی به مشکلات مردم است.

وی اظهار داشت: اقدامات دولت باید برای مردم بیان شود تا در جامعه ایجاد امید شود چون در این یک سال اتفاقات خوبی افتاده است.

فرماندار نهاوند افزود: استاندار یک روز از هفته دولت برای افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها به نهاوند سفر خواهد کرد و طرح های خوبی در حوزه های مختلف کلنگ زنی و افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در هفته دولت امسال ۵۳ پروژه با اعتبار ۱۲۱ میلیارد تومان در شهرستان افتتاح و ۸ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

احمدوند گفت: برای پروژه های کلنگ زنی ۵۲۸ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که در مجموع برای این ۶۱ طرح ۶۴۹ میلیارد تومان اعتبار هزینه می شود.

وی بیان داشت: کلنگ زنی پست برق نهاوند ۳ و ۴  افتتاح واحدهای گلخانه ای در علمدار با مساحت حدود ۴ هکتار، پروژه راهداری، نیوجرسی و روکش اسفالت، افتتاح استفاده از سیستم های آبیاری تحت فشار از جمله این طرح ها است.

فرماندار نهاوند افزود: مخزن آب شرب شهر گیان در این هفته به بهره برداری می رسد و مشکل آبرسانی این شهر حل می شود.

احمدوند گفت: در حوزه افتتاح واحدهای مسکن روستایی مقاومت شده نیز اقدامات خوبی توسط بنیاد مسکن شده و در بحث بهسازی روستاها نیز چند طرح افتتاح می شود.

وی ادامه داد: در حوزه بهداشت و درمان، خدماتی، عمرانی و دیگر بخش ها نیز طرح های خوبی برنامه ریزی شده است.

فرماندار نهاوند در بخش دیگری از سخنانش گفت: در راستای جهاد تبیین باید امید آفرینی شود و خدمات دولت برای مردم گفته شود و برنامه های خوبی در این هفته در سطح شهرستان اجرا شود.

احمدوند ادامه داد: در فضای مجازی و حقیقی باید تلاش شود و دستاوردها در هفته دولت گفته شود و کمیته ها فعال شوند و تقسیم کار کنند.

وی در پایان گفت: در این هفته باید به مشکلات هم رسیدگی شود و مسئولان در بین‌ مردم حضور داشته باشند.

دیدگاه شما