تازه های سایت

کد مطلب: 50739
28. مرداد 1401 - 15:14
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: شرط موفقیت ما در این انقلاب طبق فرموده امام راحل دو عامل اتحاد و وحدت کلمه و رسیدن به مرز قدرت جهانی است.

وی ادامه داد: هرجا اتحاد نداشتیم ضربه خوردیم و اگر در دنیا قدرت نداشته باشیم ذلیل خواهیم شد و مورد تعرض قرار می گیریم.

امام جمعه نهاوند افزود: امروز همه می دانند ایران قدرتمند شده و دیدید که ایران با موشک پایگاه عین الاسد را ویران کرد و آمریکا هم جرات جواب دادن را نداشت که این نشانه قوی شدن است.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب اظهار داشت: کار حسینی امروز ایستادن در برابر استکبار و توجه به فتنه های زمان است و باید مراقب باشیم فریب فتنه گران را نخوریم و در برابر دام های شیاطین بتوانیم خودمان را حفظ کنیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: راهپیمایی اربعین پیام امام حسین(ع) را جهانی کرد و خوشا به سعادت کسی که در این مراسم شرکت کردند و امسال نیز شرکت می کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به مذاکرات افزود: در مذاکرات هسته ای دست بالا را ایران اسلامی دارد و تا طرف مقابل تضمین ندهد و تحریم ها را بر ندارد و راستی ازمایی نشود ایران اسلامی شرایط انها را نمی پذیرند و این نشان اقتدار ما است.

امام جمعه نهاوند ادامه داد: ایران امروز با ایران گذشته تفاوت دارد و دشمنان به خوبی این را می دانند و ایران اسلامی از جایگاه عزت و قدرت با طرف مقابل مذاکره می کند.

وی اظهار داشت: این قدرت ثمره مجاهدت مردم و کسانی است ‌که توانستند قدرت دفاعی و موشکی ما را به این حد از اعتلا برسانند که دشمنان از این قدرت به خوبی خبر دارند و جرأت تهدید ما را ندارند.

دیدگاه شما