تازه های سایت

کد مطلب: 50539
6. مرداد 1401 - 13:56
وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه بندی معلمان یکشنبه هفته آینده به نتیجه برسد و نهایی شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یوسف نوری امروز در جلسه شورای اداری نهاوند، گفت: قانون رتبه‌بندی که در خرداد ماه به تصویب هیات دولت رسید، ایراداتی داشت که مورد بررسی قرار گرفت و به توافقاتی رسید که یکی از ایرادها قرار است در یکشنبه هفته آینده به نتیجه برسد و نهایی شود.

 نوری افزود: در مهرماه و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید حدود ۱۴ هزار کلاس درس تحویل داده خواهد شد.و همزمان استخدام ۳۴ هزار و ۷۳۳ فرهنگی در حال انجام است.

وی بیان کرد: بنده سفیر سلام رئیس محترم جمهوری به مردم نهاوند هستم.خرسندم که در سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد در نهاوند شهر قهرمانان این عملیات حضور دارم.

وزیر آموزش و پرورش گفت: نماینده نهاوند در مجلس بسیار فعال هستند و فرماندار شهرستان نیز پیگیر مشکلات شهرستان هستندو برای نهاوند بسیار تلاش می کنند.

نوری با اشاره به اینکه دانشگاه‌ها مدرک محور نباشند تولید مهارت کنند، بیان داشت: یکی از ظرفیت های بسیار خوب در شهرستان نهاوند وجود آموزشگاه‌های آموزش عالی است که باید تولید محور کنند و مدرک محور نباشند.

وی افزود : نهاوند از ظرفیت قابل توجهی بنام دانشگاه‌های دولتی و خصوصی است که باید دانش بنیان فعالیت کند.

وزیر آموزش و پرورش خاطر نشان کرد : فنی حرفه ای آموزش و مهارت محوری را جدی بگیرد تا بازار کار تقویت شود ، در شهرستانی که زمینه اشتغال کامل فراهم است، نباید فردی بیکار باشدو توافقاتی نیز با نماینده انجام شده اما باید عملی کنیم تا برخی موانع رفع شود.

یوسف نوری در خصوص ساختمان نیمه کاره و بلاتکلیف آموزش و پرورش شهرستان نهاوند بیان داشت : ساختمان بلاتکلیف آموزش و پرورش که مثل جنازه روی زمین افتاده است و در و پنجره آن را به سرقت برده اند باید از زمین بلند شود و در اختیار آموزش ابتدایی قرار گرفته شود.

نوری بیان داشت : در هر سفر استانی برای هر استان بخشی از اعتبارات تعیین می شود یکی منابع تامین مالی و تکمیل پروژه های نیمه تمام همین سفر است و بیش از چند سال اعتبار استانی برای استان مصوب و تامین خواهد شد.

وی در بحث تجهیز نبودن بیمارستان شهید آیت الله قدوسی و نداشتن سیستم سرمایشی به همراه رفع نشدن نقایص زمان افتتاح که از مهم‌ترین مشکلات این مرکز بهداشتی درمانی پس از ۵سال از زمان افتتاح است ، اظهار داشت: مشکلات بیمارستان های شهید آیت الله قدوسی و آیت الله علیمرادیان بررسی و مجهز خواهند شد.

دیدگاه شما