تازه های سایت

کد مطلب: 50419
24. تير 1401 - 15:36
رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان، از طرح عيدانه در جهت ترخيص فوق العاده خودروهاي توقيفي خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ "غلامعلي همايي"، رئيس پليس راهور انتظامي استان در تشريح اين خبر گفت: به مناسبت فرا رسيدن دهه ولايت و امامت، پليس راهور طرح فوق العاده اي در جهت تسهيل در ترخيص خودروهاي توقيفي به اجرا در آورده است كه تا 6 مرداد ادامه خواهد داشت.

وي با اشاره به اين كه در اين طرح عيدانه، شرايط ويژه اي جهت ترخيص وسايل نقيله متوقف در پاركينگ در نظر گرفته شده است، افزود: شهروندان مي توانند با مراجعه به نرم افزار كاربردي "پليس من" يا كليه دفاتر پليس +10 نسبت به انجام مراحل ترخيص وسيله نقليه خود اقدام كنند.

سرهنگ همايي در خصوص شرايط متفاوت اين طرح با مراحل عادي ترخيص، بیان کرد: در اين طرح، افراد مي توانند به جاي پرداخت كلي و يك باره خلافي، آن را به صورت اقساطي بپردازند و علاوه بر آن در خصوص خودروهاي فاقد بيمه شخص ثالث، با اخذ تعهد مبني بر عدم تردد در راه هاي عمومي، نسبت به ترخيص خودرو از پاركينگ اقدام نمايند.

اين مقام انتظامي در ادامه افزود: در راستاي اجراي هر چه بهتر طرح عيدانه، براي ترخيص خودرو نيازي به پرداخت عوارض شهرداري طرح ترافيك و يا بدهي عوارض آزاد راهي نمي باشد.

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان همدان در پايان گفت: اين طرح در حال حاضر  مشمول خودروهايي كه داراي حكم توقيف از مراجع قضائي هستند نمي باشد و مالكان اين خودروها در صورتي كه در مدت اجراي طرح بتوانند حكم ترخيص وسيله نقليه خود را از مراجع قضائي دريافت كنند، مي توانند از مزاياي اين طرح ملي استفاده کنند.

دیدگاه شما