تازه های سایت

کد مطلب: 50356
17. تير 1401 - 16:02
شمار بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان همدان به ۸۳ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، به گفته سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با مرگ یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته آمار متوفیان کرونا در این استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به سه هزار و ۳۳۹ نفر رسید. 

علیرضا توقیری افزود: با شناسایی و بستری ۱۸ بیمار جدید قطعی مبتلا به کرونا، شمار بیماران بستری در بیمارستان‌های استان همدان به ۸۳ نفر رسید.

همچنین شمار مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک و قطعی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۱ نفر بوده است. 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: در حال حاضر شمار بیماران مبتلا به کرونا بستری در بخش مراقبت‌های ویژه «آی. سی. یو» مراکز درمانی استان ۲ نفر است.

 آغاز تزریق دز چهارم کرونا

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: تمامی افرادی که ۶ ماه از تزریق دوز سوم واکسن کرونا آن‌ها گذشته است می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی شهری و یا روستایی نسبت به تزریق واکسن خود در جهت بهبود وضعیت کرونا در استان اقدام نمایند. 

مراکز تجمعی واکسیناسیون کرونا که آخرین آن تالار قرآن بوده است بسته شده و به دلیل کاهش مراجعه افراد برای تزریق واکسن، مانند واکسن بیماری‌های دیگر در مراکز بهداشتی و درمانی انجام می‌شود.

متاسفانه در استان تعداد بیماران بستری مقدار کمی افزایش یافته است.

دیدگاه شما