تازه های سایت

کد مطلب: 50181
30. خرداد 1401 - 8:50
رئیس آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند از راه‌اندازی چهار رشته جدید در این آموزشکده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا حیدری اظهار کرد: در راستای توسعه تحصیلات عالی فنی و حرفه‌ای، با شروع سال تحصیلی جدید چهار رشته در این آموزشکده دایر می‌شود.

وی گفت: این رشته‌ها شامل تعمیر تجهیزات پزشکی، مهندسی شهرسازی، مهندسی نرم‌افزار، کامپیوتر و مهندسی برق قدرت هستند که مجوز آنها برای پذیرش دانشجو صادر شده است.

رئیس آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی نهاوند با بیان اینکه از مجموع ۱۳ رشته هفت مورد مربوط به پسران و ۶ رشته نیز متعلق به دختران است افزود: با این چهار رشته، تعداد رشته‌های موجود در این آموزشگاه به ۱۳ رشته مورد می‌رسد که چهار رشته آن کارشناسی و مابقی کاردانی است.

وی از بورسیه دانشجویان مستعد و برتر آموزشگاه برای جذب در آموزش و پرورش خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه دانشگاه فنی و فرهنگیان قرار است ۴۰ هزار دبیر فنی در این دانشگاه تربیت شود که دانشجویان برتر هر آموزشکده در سال آخر بورسیه دبیری برای آموزش و پرورش خواهند شد.

حیدری کسب رتبه نخست آموزشکده فنی حاج حشمت شهبازی این شهرستان در بین ۱۸۱ آموزشکده فنی کشور را  نشاندهنده سطح بالای علمی آن عنوان کرد و خواستار حمایت بیشتر به ویژه در زمینه نوآوری و دانش‌بنیان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما