تازه های سایت

کد مطلب: 50115
23. خرداد 1401 - 8:57
فرماندار نهاوند متاسفانه برخی از پروژه‌های این شهرستان بدون کارشناسی کلنگ زنی می‌شوند و پس از چند وقت و صرف هزینه‌های بسیار این پروژه را رها و در مکانی دیگر هزینه‌های جدید می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند یکشنبه در اولین جلسه کارگروه فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده شهرستان نهاوند در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: موارد مهمی که در کارگروه بانوان عنوان می‌شوند از موارد بسیار مهمی هستند که در منویات مقام معظم رهبری بارها به آنها اشاره شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز دشمنان علیه ما جنگی را آغاز کرده‌اند که مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است وایشان از این جنگ به تعابیر متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی و جنگ نرم نام می‌برند و قشری که دشمنان ما دراین جنگ مورد هدف خود قرار داده‌اند، بانوان و دختران جوان ما هستند.

فرماندار نهاوند افزود: امروز خانواده‌ها و نسل جوان ما باید با بالا بردن بصریت و آگاهی‌شان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان ایستادگی کنند.

احمدوند در ادامه صحبت‌های خود گفت: رسالت بانوان نگهداری از خانواده و بنیان خانواده است که مهمترین مبحثی است که باید به آن توجه شود و موضوع مهمی که دشمن آن را نشانه گرفته است و بانوان شاغل در ادارات از رسالت خانه و خانواده غافل نشوند و خانواده در اولویت کار آنها باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه رسالت بانوان نباید فدای کار شود، گفت: اگر خانه و خانواده آسیب ببینند آسیب‌های اجتماعی به مرور اضافه خواهند شد.

فرماندار نهاوند با اشاره به احداث پارک بانوان نرگس نهاوند اظهار کرد: پارک بانوان نرگس نهاوند یکی از مهمترین پروژه‌های نهاوند است که حتماً باید به آن رسیدگی شود و همه امکانات آن در شأن بانوان در نظر گرفته شود.

وی درباره شرکت تعاونی بانوان نهاوند گفت: شرکت تعاونی بانوان نهاوند یکی از پتانسیل‌های بسیار مهم شهرستان است و باید از این پتانسیل به خوبی استفاده شود.

احمدوند با اشاره به پروژه‌های نیمه کاره شهرستان نهاوند، عنوان کرد: متأسفانه برخی از پروژه‌های این شهرستان بدون کارشناسی کلنگ زنی می‌شوند و پس از چند وقت و صرف هزینه‌های بسیار این پروژه را رها می‌کنند و در مکانی دیگر هزینه‌های جدید می‌شود؛ آن هم بدون کارشناسی و پروژه‌هایی که نیمه کاره به حال خود رها می‌شوند، بدین ترتیب باید این پروژه‌ها کارشناسی شوند و سپس اقدام به جانمایی یک پروژه جدید شود.

دیدگاه شما