تازه های سایت

کد مطلب: 50111
23. خرداد 1401 - 8:52
در شورای ترافیک نهاوند اعلام شد؛ در سال گذشته ۴۵ نفر در محورهای مواصلاتی نهاوند فوت شدند که بدترین آمار استان مربوط به این شهرستان است و امسال نیز تاکنون ۹ نفر در محورهای این شهرستان فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جلسه شورای حمل ونقل و ترافیک نهاوند به ریاست احمدوند فرماندار و با حضور سایر اعضا برگزار شد.

ضرغام احمدوند فرماندار در این جلسه گفت: بخش بزرگی از راه های روستایی نهاوند مشکل اساسی دارند و بیشتر شبیه جاده خاکی هستند که باید این موارد پیگیری شود.

وی اظهار داشت: دستگاه های مربوطه باید وظایف خود را انجام دهند و اگر مصوبه ای در جلسات اعلام می شود باید اجرایی شود‌.

احمدوند افزود: مشکلات راه های روستایی نهاوند بسیار زیاد است و در برخی نقاط باعث بروز مشکلاتی شده است که نیازمند بهسازی هستند.

سرهنگ علی کوثر شیراوند فرمانده پلیس راهور نهاوند نیز در این جلسه گفت: معابر اصلی شهر نهاوند نیاز به خط کشی دارند که خواسته مردم است و باید انجام شود.

وی افزود: در جلسات قبل این خط کشی معابر تصویب شد که توسط شهرداری باید انجام می شد ولی این مطالبه شهروندان اجرایی نشده است.

شیراوند اظهار داشت: خیابان خاقانی با توجه به عملیات اجرایی اداره آب و فاضلاب شهرستان احتمالا حدود یک ماه مسدود خواهد بود که برای جلوگیری از ترافیک در این جلسات باید تصمیم گیری شود.

 سال گذشته بدترین امار تصادفات استان مربوط به نهاوند بود

سرگرد روح الله گمار فرمانده پلیس راه نهاوند نیز در ادامه این جلسه گفت: باید مشکل برج نوری در سه راهی شعبان حل شود و این برج جابه جا شود که این طرح تصویب شده ولی نمی‌دانیم چرا انجام‌ نمی شود.

وی افزود: معضلات سه راهی چشمه ماهی، محور فارسبان، زرامین و محور نهاوند به نوراباد و گیان و زیرگذر ها باید اصلاح شود و مشکل روکش و خط کشی آسفالت در شهرستان داریم.

گمار با بیان اینکه کسی پاسخگوی این مشکلات نیست افزود: برخی محورها نه تابلویی و نه علایمی دارند که باید فکری برای آنها شود و برای افراد غریبه در این محورها مشکل ایجاد می شود.

وی ادامه داد: برخی مصوبات تصویب می شوند و چرا راه و شهرسازی مصوبات را اجرایی نمی کند ما نمی دانیم و اگر جلسات برگزار می شود باید مصوبات هم انجام شود.

فرمانده پلیس راه نهاوند گفت: سال گذشته بدترین آمار استان در فوتی ها را داشتیم و متاسفانه ۴۵ نفر در سال گذشته در محورهای نهاوند فوت شدند.

وی افزود: از ابتدای سال تا امروز ۹ نفر فوتی داشتیم که ۵ نفر از این فوتی ها در محورهای روستایی بوده است که آمار بالایی است.

دیدگاه شما