تازه های سایت

کد مطلب: 49998
10. خرداد 1401 - 1:41
امام جمعه نهاوند گفت: علاوه بر دشمن که توقعی از او نیست در داخل کشور هم برخی از عوامل اصلاح طلب آمدند این حادثه ریزش ساختمان در آبادان را به عنوان نقطه ضعف دولت و نظام حساب کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: جان باختن هموطنان در حادثه فرو ریختن ساختمان آبادان ناراحت کننده بود و این حادثه ناگوار را تسلیت می‌گوییم.

وی اظهار داشت: باید کار اساسی شود و محکم کاری شود و سرهم بندی خلاف عقل و شرع است و گاهی این نتیجه را می دهد که چندین خانواده داغدار می شوند.

امام جمعه نهاوند افزود: عواملی به خاطر پول و درآمد زیاد ساختمانی غیر استاندارد را ساخته اند و ۳۰ خانواده را داغدار کردند و خساراتی به بار آوردند.

وی بیان داشت: اینطور حادثه هایی در همه جای دنیا اتفاق می افتد در آمریکا و دیگر جاها هم اتفاق افتاده ولی دشمنان کشور ما، این را چماق کردند بر علیه کشور و نظام و مدام در حال تخریب و سیاه نمایی هستند.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ناراحتی این است که علاوه بر دشمن که توقعی از او نیست در داخل کشور هم برخی از عوامل اصلاح طلب آمدند این حادثه را به عنوان نقطه ضعف دولت و نظام حساب کردند.

وی ادامه داد: این اظهارات در حالی است که اگر این عوامل عقل داشته باشند می دانند که این ساختمان امسال ساخته نشده و در دولت های گذشته و در دوره اصلاحات ساخته شده است.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: مسئولانی هم که دستگیر شده اند مربوط به دوره گذشته است ولی در عین حال این عوامل اصلاح طلب کاری به این موارد ندارند و این حادثه را بر علیه دولت و نظام چماق کرده اند.

وی افزود: باید هوشیار باشیم و حواسمان باشد دشمن و شیطان بزرگ می خواهد همه کاسه و کوزه ها را بر سر نظام بشکند و تخریب و سیاه نمایی کنند و این خاصیت دشمنی آنها است.

حجت الاسلام مغیثی ادامه داد: دشمن کوچکترین مسائل کشور را بزرگ جلوه می دهد و موفقیت های بزرگ کشور را نادیده می گیرد.

وی در پایان گفت: امیدوارم مردم ما با جهاد تبیین بتوانند این توطئه‌ دشمن را خنثی کنند و با روشنگری و بیان واقعیت نسل جوان را از افتادن در دام شیطان حفظ کنیم.

دیدگاه شما