تازه های سایت

کد مطلب: 49976
8. خرداد 1401 - 8:50
ستاد گرامیداشت مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و برگزاری یادواره شهدای شهرستان با حضور اعضا در فرمانداری نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند در ستاد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: در ایام پیش رو دو مراسم مهم در شهرستان داریم که شامل یادواره شهدای نهاوند و گرامیداشت شهید حاج میرزا سلگی و مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) است.

وی اظهار داشت: همه باید پای کار باشند و همکاری کنند و برای برگزاری هرچه باشکوه تر شدن مراسم یادواره شهدا و گرامیداشت سردار شهید حاج میرزا سلگی تلاش کنند.

احمدوند افزود: سخنران این مراسم دکتر قالیباف رئیس مجلس خواهد بود و میهمانی از سایر شهرستان ها و استان داریم و باید میزبان خوبی برای آنها باشیم.

وی ادامه داد: مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام موضوع بسیار مهم و بین المللی است و بعد از چند سال به صورت عمومی و با حضور مردم برگزار می شود و باید تلاش کنیم امسال مراسم در شهرستان به بهترین شکل انجام شود.

فرماندار نهاوند گفت: وظیفه همه ما ادامه دادن راه شهدا و راه امام راحل است و همه‌ مصوبات جلسه باید به بهترین نحو اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت سردار شهید سلگی نیز گفت: شهید حاج‌میرزا سلگی افتخار شهرستان است و باید مراسمی ملی در شان شهرستان و ۸۵۲ شهید شهرستان برگزار شود.

احمدوند اظهار داشت: باید همکاری شود و همه شهرداران و بخشداران و ادارات هماهنگی لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: موضوع حضور رئیس مجلس در نهاوند‌ نیز با اهمیت است و از این فرصت باید برای بیان مشکلات شهرستان استفاده شود.

فرماندار نهاوند در پایان گفت: با هماهنگی با استان جلسه ای برای بررسی مشکلات شهرستان برگزار می کنیم تا از ظرفیت رئیس مجلس استفاده شود.

سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه شهرستان نیز در این مراسم گفت: در چند سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی اعزامی به مرقد مطهر امام راحل  نداشتیم ولی امسال ۱۶۰ نفر از نهاوند به ما سهمیه دادند.

وی اظهار داشت: اعزام وظیفه سپاه است و زائران نهاوندی در شب ارتحال امام خمینی(ره) به تهران اعزام می شوند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: آمادگی لازم داریم برای اعزام و هیچ مشکلی نداریم چون در گذشته سابقه اعزام ۲ هزار نفره را هم داشتیم و با همکاری سایر دستگاه ها اعزام ها انجام می شود.

وی بیان داشت: عزیزانی که اعزام می شوند باید واکسن زده باشند و کارت واکسن به همراه داشته باشند.

مختاری عنوان کرد: عاشقان زیادی برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) زیاد است ولی طبق سهمیه اعزام می کنیم و مشکلی در این بابت نداریم.

دیدگاه شما