تازه های سایت

کد مطلب: 4965
2. آذر 1391 - 9:01
پایگاه خبری گرو به نقل از خبرگزاری مهر: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند گفت: فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی از ایجاد آلودگی صوتی در ایام محرم خودداری کنند.

به گزارش گرو : میثم مرادی بعدازظهر در جلسه شورای صیانت از آثار فرهنگی و هنری شهرستان نهاوند که با حضور مسئولان فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی شهرستان برگزار شد، از مسئولان فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی و هنری خواست با رعایت مسائل و مقررات از ایجاد آلودگی صوتی که موجب نارضایتی مردم می شود، خودداری کنند.

وی افزود: فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی باید از نصب پوسترهای بدون مجوز در محل فعالیت خود خودداری کنند.

مرادی با بیان اینکه هنوز فیلم و لوح های فشرده غیرمجاز در شهرستان عرضه می شود، اظهار کرد: حرکت و فعالیت جدی در خصوص ممانعت از توزیع این اقلام در سطح شهر ضرورت دارد و باید همه بخش های مرتبط در این زمینه همکاری کنند.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی مختص یک بخش خاص نیست از مدیران فروشگاه های محصولات فرهنگی که با مردم ارتباط تنگاتنگ دارند خواست تمام تلاش خود را برای ناامیدکردن دشمنان در این بخش بکار گیرند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند در ادامه از پلمپ فروشگاه های غیرمجاز با همکاری اداره اماکن خبر داد و افزود: تعداد زیادی فیلم و لوح فشرده غیر مجاز کشف و ضبط شده و از طریق نیروی انتظامی تحویل مراجع قانونی شده است.

دیدگاه شما