تازه های سایت

کد مطلب: 49575
27. فروردين 1401 - 3:52
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند از حضوربانوان و مردان نهاوندی در اردوهای تیم های ملی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سلیمان جوانمردی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: خانم ها لیلا سیاهوشی و صبا کرمعلی دو کوراش کار نهاوندی به سومین اردوی آماده سازی تیم ملی کوراش جهت حضور در بازیهای آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ دعوت شده اند.

وی افزود: این اردو از ۵ الی ۱۲ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۱۱ روز به میزبانی استان تهران و در  مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.

جوانمردی اظهار داشت: همچنین محمد سیاهوشی کشتی گیر ناشنوای نهاوندی در اردوی تیم ملی جهت اعزام به المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ برزیل حضور می یابد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند ادامه داد: محمد سیاهوشی کشتی گیر ناشنوای نهاوندی در هفتمین مرحله از اردوی ارزیابی و انتخابی تیم ملی کشتی ناشنوایان حضور خواهد داشت.

جوانمردی افزود: این اردو از ۲۵ فروردین ماه الی ۴ اردیبهشت ماه سال جاری به مدت ۱۱ روز به میزبانی شهر تهران برگزار می شود.

وی گفت: محمد سیاهوشی همراه تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان برای شرکت در المپیک ۱۹ اردیبهشت ماه جاری عازم برزیل می‌شوند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: در حال حاضر ده ورزشکار نهاوندی در اردوهای تیم ملی و مدال آور هستند که در روزهای اخیر نیز بهنام آرین مدال برنز مسابقات آسیایی و صبا کرمعلی مدال نقره آسیایی را کسب کرده اند.

وی اظهار داشت: در اردیبهشت دو نفر از ورزشکاران نهاوندی به المپیک ناشنوایان برزیل اعزام می شوند و در مهرماه هم ۳ نفر از ورزشکاران به بازی های آسیایی می روند.

دیدگاه شما