تازه های سایت

کد مطلب: 49572
26. فروردين 1401 - 15:27
نماز جمعه نهاوند به امامت حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی اقامه شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دشمن در طول سال های بعد از انقلاب همواره در پی جلوگیری از پیشرفت کشور با نقشه های مختلف بوده است.

وی اظهار داشت: آنها با تحریم و جنگ و تهدید و ایجاد مشکلات اقتصادی و با انواع توطئه ها سعی داشتند انقلاب اسلامی را نابود کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: در همه این سالها با مقاومت و ایستادگی مردم و حضور موثر در همه صحنه ها و با هدایت های امام راحل و مقام معظم رهبری، دشمنان به اهداف خود نرسیده اند.

وی بیان داشت: امروز ایران اسلامی در دنیا عزتمند است و هر تهدیدی از ناحیه دشمن را با قدرت پاسخ می دهد.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به شعار سال گفت: وقتی تولید داخلی رونق بگیرد باعث بروز استعدادهای فراوان در همه عرصه ها می شود و وقتی این تولید با دانش همراه شود در عرصه های مختلف حرف برای گفتن خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: افزایش تولید باعث اشتغال آفرینی می شود و خیلی از مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با رونق تولید حل می شود و چرخ اقتصاد کشور به حرکت در می آید.

امام جمعه نهاوند افزود: توجه به نیروها و دانش بومی و داخلی کشور زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی را فراهم می کند که نعمت بزرگی برای کشور است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: دشمنی آمریکایی ها با ما تمام‌ نمی شود چون آنها با اصل انقلاب مشکل دارند و در مذاکرات هم مشاهده می کنید که آنها دنبال بهانه هستند و آنها بودند که از برجام خارج شدند و الان دوباره سنگ اندازی می کنند.

دیدگاه شما