تازه های سایت

کد مطلب: 49247
16. اسفند 1400 - 8:20
سبزپوشان سرباز وطن همواره در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس اسلامی و پاسداری از حریم ولایت، جان بر کف و آماده جانفشانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار یادآور جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان شجاع این مرز و بوم در لباس سبز پاسداری از حریم انقلاب اسلامی و روز نشان دادن خدمات جوانان غیور ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

پاسداران انقلاب اسلامی در طول سالهای متمادی نشان داده اند که هرکجا نیاز باشد با بصیرت و با لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب حاضر و آماده ایثارگری هستند و برای مبارزه با ظلم از امام حسین(ع) تبعیت کرده و آماده نثار جان عزیزشان هستند.

سبزپوشان انقلاب اسلامی در همه عرصه ها خوش درخشیده اند و به جهانیان ثابت کرده اند که ناامیدی و ترس جایی در بین سربازان وطن ندارد.

پاسداران در سال های دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و ایثارگر و بعد از جنگ نیز در عرصه های سازندگی و جهاد در مناطق محروم خوش درخشیده اند و نامشان را جاودانه کردند.

دفتر پر افتخار انقلاب اسلامی مملو از برکات و خدمات پاسدارانی است که مخلصانه در نقاط مختلف و دورافتاده کشور مشغول فعالیت هستند و در راه پیشرفت کشور خدمت می کنند.

نمونه بارز این عمل مخلصانه وجود سردار پرافتخار اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی است که نقشه های شوم آمریکا و غرب را با نابودی داعش از بین برد و به شهید بین المللی مقاومت تبدیل شد و با شهادتش راه جدیدی را برای مقاومت در مقابل متجاوزان ایجاد کرد.

در عرصه های امنیتی و نظامی با تلاش این جوانان مومن، جمهوری اسلامی ایران به قدرتی از بازدارندگی رسیده است که دشمنان به خوبی می دانند در صورت تعرض به کشور با پاسخی پشیمان کننده روبرو می شوند.

دستیابی به انواع موشک های نقطه زن با استفاده از دانش بومی و تجهیز نیروهای مسلح به انواع سامانه های مختلف دفاعی و هجومی برگ زرینی دیگری از خدمات سربازان وطن را به نمایش گذاشته است.

دشمنان این مرز و بوم ضربه پاسداران را در موشک باران عناصر داعش در سوریه و حمله بی سابقه به پایگاه تروریست های آمریکایی در عین الاسد را به خوبی به یاد دارند و می دانند که امروز ایران به برکت تفکر جهادی این جوانان عرصه های پیشرفت را طی خواهد کرد.

دستگیری تفنگداران متجاوز آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی با اقتدار و ابهت و رویایی با ناوهای آمریکایی در خلیج فارس بدون اینکه ذره ای از ابهت پوشالی آمریکایی ها باعث ترس در بین پاسداران دریادل ایران اسلامی شود، نمونه هایی از قدرت بازدارندگی و دفاعی کشور است که توسط جوانان با اتکا به تفکر انقلابی ایجاد شده است.

پرتاب ماهواره توسط پاسداران انقلاب اسلامی با استفاده از دانش بومی و تزریق ماهواره به مدار زمین گام بزرگ و مهم دیگری بود که تعجب جهانیان را به دنبال داشت ولی جوانان وطن نشان دادند که هرکاری را می توانند با توکل بر خدا انجام دهند.

بحران کرونا عرصه دیگری از جانفشانی پاسداران این مرز و بوم بود که با پخش بسته های معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه تجلی پیدا کرد و با اجرای طرح شهید سلیمانی ادامه یافت و با تولید واکسن توسط متخصصان بومی همچنان ادامه دارد.

محرومیت زدایی در مناطق مختلف کشور توسط پاسداران بخش بزرگ دیگری است که باعث ایجاد بارقه های امید به زندگی در مناطق محروم شد و آبادانی و نشاط را برای این مناطق به ارمغان آورد.

حضور شبانه روزی سربازان وطن در بحران های سیل و زلزله در شمال و جنوب کشور باعث خوشحالی مردم و تسریع در روند امداد رسانی شد و بعد از بحران ها نیز پاسداران در کنار مردم بوده اند.

تجربه دهه های اخیر نشان‌ می دهد هرجا که روحیه جهادی و انقلابی داشته ایم و مرعوب دشمنان و خام وعده های آنها نشده ایم و به جوانان مومن این کشور اعتماد و اتکا داشته ایم همواره موفق بوده ایم و تحریم و تهدید را به فرصت تبدیل کرده ایم.

پاسداران مومن و سربازان جان بر کف وطن در هر عرصه ای که ورود کرده اند منشا خیر و برکات  بوده و هستند و دشمنان قسم خورده این مرز و بوم برای ناامید کردن مردم از هر فرصتی استفاده کرده و این جوانان مومن هستند که به صورت شبانه روزی در حال مقابله با دشمنانی هستند که ایران اسلامی آبادی را نمی خواهند و همواره در حال توطئه هستند که باید مراقب نقشه های شوم آنها باشیم.

باید گفت؛ پوشیدن لباس مقدس پاسداری از حریم عشق و تاسی گرفتن از سید و سالار شهیدان افتخار بزرگ و مقدسی است که جوانان این کشور به آن افتخار می کنند و از حیله های دشمنان هرگز نمی ترسند و فداکارانه جانشان را تقدیم می کنند.

و به حق شهید بهشتی در مورد پاسداران چه زیبا گفت که؛ «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند؛
شجاعانه می‌جنگند؛
غریبانه زندگی می‌کنند؛
مظلومانه شهید می‌شوند؛
و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند»

دیدگاه شما