تازه های سایت

کد مطلب: 49123
2. اسفند 1400 - 8:59
شهردار نهاوند گفت: به منظور تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق شهر نهاوند، پارک محله ای در منطقه حسن آباد احداث می شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مجید یوسفی نوید در گفتگو با خبرنگاران گفت: احداث پارک های محله ای در سطح شهر شروع شده و بعداز پارک صخره ای دوخواهران،پارک آسیاب در گوشه سرآسیاب،باغ بادام درشهرک شهید حیدری، عملیات اجرایی پارک محله ای منطقه حسن آباد هم شروع شده است.

یوسفی نوید افزود: احداث پارک های محله ای شروعی برای تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در همه مناطق می باشد و با مساعد شدن هوا و شرایط جوی عملیات عمرانی در سطح شهر و پارکهای محلی با سرعت بیشتری انجام خواهند گرفت که هرچه زودتر اهالی محل بتوانند از امکانات آنها استفاده کنند.

‎وی گفت:شهروندان مالکان اصلی مبلمان شهری هستند و پارک های محلی از سرمایه های آنها می باشد و با نگهداری و مراقبت از وسایل پارک،فضای سبز و..شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر و بهتر کمک کنند

مهندس یوسفی نوید گفت:یکی از مهمترین عوامل استفاده و استقبال از پارک ها علاوه بر امکانات آن میتواند دسترسی راحت به آن باشد که با انجام پروژه پارک های محله ای این مسئله در نظر گرفته شده است و خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شدیم

دیدگاه شما