تازه های سایت

کد مطلب: 49072
27. بهمن 1400 - 8:43
سرپرست فرمانداری نهاوند با تاکید بر اینکه جاده نهاوند به فیروزان خطرزا است، گفت: ادامه نصب نیوجرسی در مسیر این جاده نیز انجام خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، جعفر سلگی عصر یکشنبه در نشست بررسی مشکلات محورهای مواصلاتی شهرستان و پیگیری تعریض و ساماندهی جاده نهاوند به گیان گفت: مهمترین مشکلات این شهرستان وضعیت آسفالت محور نهاوند به نورآباد، تعیین تکلیف زیرگذر سه راهی شهرک و زیرگذر کفراش، ادامه دو بانده شدن محور گیان است.

وی با بیان اینکه پیشبرد سند توسعه راهبردی شهرستان نهاوند در حوزه راه‌ها از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم شهرستان است، به مشکلات پیش روی شهروندان در این عرصه اشاره کرد که شهروندان را با مشکلات عدیده مواجه می‌کند.

سرپرست فرمانداری نهاوند با اشاره به اینکه عملیات اجرایی جاده نهاوند به گیان که مشکل اعتباری ندارد به محض مساعد شدن شرایط جوی آغاز خواهد شد، خاطرنشان کرد: آسفالت‌ریزی جاده‌های روستایی که زیرسازی آن‌ها صورت پذیرفته انجام خواهد شد.

سلگی با اشاره به تأمین اعتبار جاده روستایی دهفول راه، گفت: تکمیل دوربرگردان و زیرگذرهای نیمه تمام در شهرستان نهاوند دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه جاده نهاوند به فیروزان خطرزا است، گفت: ادامه نصب نیوجرسی در مسیر این جاده نیز انجام خواهد شد.

دیدگاه شما