تازه های سایت

کد مطلب: 49057
25. بهمن 1400 - 8:44

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، از حضور باشکوه و پرشور آحاد مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، یادگاران دفاع مقدس، امام جمعه، نماینده مردم در مجلس، مدیران، کسبه و بازاریان، فرهنگیان، روحانیون، دانشگاهیان و اقشار مختلف در راهپیمائی خودرویی ۲۲ بهمن کمال تقدیر و تشکر را دارم.

جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و یادواره گرامی‌داشت پدران آسمانی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مغیثی امام جمعه، سلگی سرپرست فرمانداری و اعضا برگزار شد.

سرپرست فرمانداری نهاوند با بیان اینکه شهدای گروه انقلابی ابوذر سند ایمان و مقاومت مردم نهاوند می‌باشند، گفت: این شهرستان همواره در تاریخ پر فرازو نشیب انقلاب اسلامی خوش درخشیده و در عرصه‌های مختلف انقلاب چه در دوران قبل و بعد از انقلاب و چه در دوران هشت سال جنگ تحمیلی همواره نقش مهم و قابل توجهی را ایفا کرده است و در همه این دوران‌ها با تقدیم خون پاک فرزندانش دین خود به انقلاب را ادا کرده است.

جعفر سلگی گفت: تمام ادارات مرامنامه گروه انقلابی ابوذر را در قالب یک بنر در ادارات نصب نمایند.

وی افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته تعیین سخنران، قاری قرآن و ... توسط ستاد یادواره شهدای گروه انقلابی ابوذر و ستاد یادواره گرامی‌داشت پدران آسمانی با همکاری بنیاد شهید، جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم، انجام خواهد شد.

سرپرست فرمانداری گفت: دیدار و سرکشی مسئولین از خانواده گروه انقلابی ابوذر انجام خواهد شد.

دیدگاه شما